Boldog Új Évet! 2023-as kiadás

 

Kezdjük Romanóval az évet!

Boldog Új Évet!


Évértékelő beszéd következik, tessék felkötni a nadrágokat!



Idén 11 100 alkalommal bóklásztatok errefelé, és ennek csak a 10%-a lehetek én, mert van ez a fain dolga a Bloggernek, hogy a saját blogmegtekintéseket kihagyja a számolásból. Hagytatok nekem sok szép kommentet, igazán nem panaszkodhattam.

Nem úgy ti, azzal a csuda fél éves szünettel, amit csak úgy bedobtam április és november közé. Még csak nem is szóltam. Arra se emlékszem, hogy mit csináltam.

Ja de. Olvastam. Meg írtam, csak nem Hetát.


Ne kerülgessük a forró kását, lássuk, hogy idén mennyi az annyi!


  • Szerelem a korona idején – hat fejezet, 18 350 szó, meg egy félig kész vége, amivel kapcsolatban még nyűglődöm, még jó, hogy karácsonyra ígértem
  • Hazafelé – 417 szó
és innentől kezdve jönnek az őszi-téli egypercesek, amikre még lehet számítani januárban is:

Ez összesen 20 401 publikált szó. Ami nem túl sok. Még jó, hogy minden évben nyávogok a teljesítményemre, eh?


Ebben most nagy szerepe lehet annak, hogy

a) megnéztem más dolgokat és hirtelen kedvem támadt egyéb fandomokban írogatni, mint azt a frissen kelt Part menti zavaros is bizonyítja

b) írtam… saját… dolgokat? Amik nincsenek készen?


a) verzió, mert vegyünk egybe mindent és így legalább nem kell a másik helyen is újévi beszédet fogalmazni, meg akkor látjátok, hogy mennyi az annyi és miért nincs itt semmi

Tegyük hozzá, hogy nagyon-nagyon sokáig ellenálltam annak, hogy bármi mást is írjak Hetán kívül. De tényleg. Egy csomó dologgal kapcsolatban csak ilyen felírt egybekezdéses ötleteim vannak, hogy majd egyszer elsütöm ilyen-olyan kívánós játékokon, amikben amúgy legfeljebb csak szervezőként veszek részt. Idén mindenféle jegyzetfüzetekbe elkezdtek bemászni ezek az ötletek, és a helyzet innen kezdve csak fokozódott.

Idén nyáron olt szerencsém ledarálni Az Idő Kereke című könyvsorozatot, talán hallottatok róla, mert van belőle (Netflix?) sorozat, meg minden. A könyv lezárásával nem feltétlen értettem egyet, szóval nekiálltam hozzákölteni dolgokat. Doksiban van róla 6000 szó, papíron mindenféle jegyzetfüzetekben még több.

Megnéztem a Sandmant, ami szült doksiba 1000 szót, papírra meg… maradjunk annyiban, hogy ezek leginkább papíron vannak. Mert amikor ennek nekikezdtem, még áltattam magam, hogy nem akarok ezzel semmit csinálni.

És végül: Tumblr-ön szembejött, hogy az Avatár sorozatból készült film milyen szar, és hogy a fanok megtagadják a létezését. Nohát, én azt a filmet még anno Domini meg is néztem, és tényleg szar, de a zenéje azóta is megvan elmentve, és akkor éppen valamin felb****sztam magam, szóval előbb megkínoztam magam a filmmel, aztán megnéztem a sorozatot. Ezt követően teleírtam néhány oldalt, megint papíron, mert tagadásban éltem, hogy ezt nem akarom látni sehol. Aztán szeptember negyedikén nyitottam egy doksit és függetlenül attól, hogy milyen ficről beszélünk, mindent abba írok, mert olyan nincs, hogy én komolyabban Avatár-ficeket írjak, amikor itt van nekem egy Heta. Part menti zavaroson per pillanat két történet van kinn, utóbbiból öt fejezet. A doksiban jelenleg 40 000 (nem, nem írtam el, negyvenezer) szó van. Szégyellem magam miatta.


b) verzió

Írogattam. Egy cuccról tudom biztosan, hogy idén estem neki, abban jelenleg 21 000 szó van, de van egy rakás megkezdett történetem, és azokat is pátyolgattam időnként, még egy van, amibe legalább ennyit beletettem, szóval… szóval ja.


Ha mindent összerakok, akkor az olyan cirka 110 000 szó. Rögtön jobban tetszik a végeredmény.

… milyen jó lenne, ha ebben valahol ott lenne a Nászút vége is. Azzal kapcsolatban annyit, hogy megnyitottam, megnéztem, nem sírtam el magam azonnal, amint megláttam Lukas nevét leírva, de még mindig rossz érzéseim vannak vele kapcsolatban.

Be akartam fejezni a Szerelem a korona idejént még 2022-ben, de ezek a lezárások… nem a kormányzatiak, a történeti lezárások, mindig megviselnek. Utálok befejezést írni.



Összefoglalva: nem volt túl sok minden, az sem kifejezetten változatosan (khm, FrUK, khm), de jöttem láttam, és most tisztelettel meghajolok mindenki előtt, akit 2022-ben is jött és hagyta, hogy szórakoztassam. Plusz süti azoknak, akik kommentet is hagytak <3


Legyen boldogabb új évünk! (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧


via GIPHY

Megjegyzések

  1. Először is boldog új évet!

    Aztán... *komótosan elnyammog egy frissen kapott sütit mielött egy szuszra letolja indokolatlanul lelkizős monológját*

    Szerintem abszolút semmi baj nincs azzal, hogyha mást is írsz. Ha mást írsz. Ha mást írsz esetleg a Heta helyett. Mert oké, hogy nagy része az életednek meg... *ránéz az archívumra* ...meg ja. :'DD
    De közben meg ott van az a dolog, hogy néha még jót is tesz az újdonság, a más. Nem véletlen járnak az emberek nyaralni pl. :P
    Ne értsd félre, ezzel most nem elküldeni akarlak vagy ilyesmi xd De, hogy legalább ne szabadkozz emiatt! Ha ez most ilyen időszak, ilyen időszak. Tedd ami jól esik! Írd ami éppen jobban kézre esik. Aztán annyi mindent hozhat még a jövő. Ez a 100.000 szó abszolút mennyiség, és tökéletes bizonyítéka annak, hogy valamin dolgozol, ami a semminél évezredekkel több.
    (Nálam állandóan az van, hogy félre teszek egy projektet mert besokallok tőle, meg döcögősen halad. Aztán ahogy mással foglalkozok egy darabig, egyszer csak hiányozni kezd, szóval újra neki látok és akkor kapok egy hirtelen lendületet. Úgy képzelem tud nálad a Hetalia hasonló vonzó erő lenni)

    Na ennyi voltam, bocsánat. Minden jót a továbbiakban! Hálas vagyok minden itt töltött percért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Egyszerre több projekten dolgozni azzal a csodás előnnyel jár, hogy ha az egyikkel az embernek tele van a töke, akkor foglalkozhat a másikkal. Akkor van baj, ha mindkettőben felbukkanna valami akadály, ráadásul egyszerre, mert az további ötletekbe kezdésre sarkall :'D (Semmi személyes példa itt, ugyan.)

      Köszönöm szépen a kedves szavaidat, nagyon jól estek <3
      Remélem, tudlak majd szórakoztatni idén is ^^

      Törlés
  2. Szia,

    Rövid és tömör összefoglaló volt. Tetszett.
    Szerintem nem baj az, hogy kevesebb mozgás volt az oldalon, itt voltál és posztoltál ha minimálisan is. :)
    Sok szerencsét az új évre, remélem, hogy megtalálod a számításaid. :)

    Brukú


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Pedig gondolkodtam rajta, hogy grafikonba foglalom o_o

      Köszönöm a kedves szavaid, neked is sok sikert az új évre! <3

      Törlés
  3. *Neiti hozott magával termoszban teát meg egy plüss Mochitáliát, mert a babzsákja otthon van* Én kaptam sütit, te kérsz teát?

    Hát izé... azért szerintem, ha számításba vesszük, hogy az a húszezer szó fél év produktuma, nem egy egészé, már mindjárt nincs semmi szégyellnivaló rajta. Meg amúgy se, mert hát... *van*, na. Azt hiszem, írtam a helyzetjelentésed alá is (ha nem, akkor írom ide), hogy te csak ne szégyenkezz amiatt (se), hogy nem csak Hetát írsz! Elvégre azt a százezer szót nem a szél hordta össze.

    Ami engem illet, kifejezetten szeretem az egyperceseidet. Főleg azért, mert több is olyan hangulatban talált, amikor legszívesebben megvadult Romano módjára paradicsommal hajigáltam volna meg bárkit, aki rám merészeli nyitni az ajtót - erre jött előbb egy Gilbert, majd egy Romano, aki dühöngött helyettem. (Jep, szigorlatok - a tételeim is hálásak voltak, hát még én.)
    A Nászútnak és a Koronának meg megvárjuk a végét. Mármint én meg a mochijaim biztosan, amikor már neked is komfortos Norvégiával írni, meg amikor az angol vidék is készen áll a lezárásra. Tudod, a jó dolgokra megéri várni ;)

    Boldog és sikeres új évet kívánok neked, köszönöm, hogy szórakoztattál!
    (Egyben közlöm, hogy 2023-ban is ott szándékozom figyelni a különböző sztorik kommentszekciójában, és ezt nyugodtan veheted fenyegetésnek!) ;*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *le meglepetés* Teát? Nekem? Ohh, hát honnan tudtad, hogy szeretem?

      Köszi a visszajelzést! Itt és most beállítok magamnak egy emlékeztetőt, hogy a jövő évi évértékelőt önpozitív fényben kell megírni, legyen bármi a végső szám :)

      Igennnn, hagyd, hogy ők zúzzanak helyetted! A következőben (jan. 16-ra időzítve, mert addig lesz egy blogszülinap 9-én és hátha akkorra még összepolkázok valamit) inkább ezt az érzést szeretném megfogni: https://tenor.com/bjxsy.gif

      Vannak mochijaid OwO Üdvözlöm őket szeretettel :D

      Én köszönöm, hogy itt voltál, azt pláne, hogy olyan lelkesen írogattál, nagyon jól esett! Alig várom, hogy idén is zaklass (ಥ﹏ಥ)

      Törlés

Megjegyzés küldése