Fotó

 Úgy rémlik, hogy főztem. Vagy sütöttem? Mindegy, a konyhában voltam és mintha egy bögre tea is készülőben lett volna, amikor ez a ficötlet kipattant. Én meg azt mondtam, hogy elég volt a szenvedésből,e gy egypercest igenis kiszenvedek így… pár hónap hallgatás után.

Szóval egyperces. Ne keressétek benne életetek értelmét. Meg mást se.

 

a képet szokás szerint loptam és kivételesen nem tudom, honnan



Fotó



– Szia, bocsi, ne haragudj!

Erzsi csak azért nézett fel a telefonjából, mert a kommersz kéregetés-kezdés angolul érkezett. Aztán nagyon örült, hogy felnézett, mert egy olyan fickó szólította le, akinek a kedvéért már ránézésre is nagyon sok mindent hajlandó lett volna megcsinálni. Kihúzta magát és félrebillentett fejjel mosolygott.

– Mit tehetek érted?

A barna hajú férfi fél kézzel végigszántotta a hullámos fürtjeit – Erzsi majdnem megkérte, hogy tegye meg még egyszer, hát basszus –, és konkrétan felragyogott.

Oké, ez furának tűnhet, de megtennéd, hogy fotózkodsz velem egyet?

Erzsi nem értette, de nevetett és már dobta is le a táskáját, hogy vállalható legyen ennek az ismeretlen formának a fotóján. Aztán meglátta a fotóst és majdnem a szívéhez kapott.

Az egy dolog, hogy a Legszexibb Férfi Valaha leszólítja, de hogy merészel olyan társaságban létezni, aki méltó vetélytársa lenne a címre? Csak azért nem kaphatja meg Fotósfiú a címet, mert ő nem mosolygott olyan szépen, mint Csinifiú.

Persze, hova álljak?

Ide, hogy a bazilika látszódjon a háttérben.

Erzsi megállt, Csinifiú pedig úgy feszített mellette, mint kiskakas a szemétdombon. Majdnem, mint Gilbert. Mögöttük a Szent István Bazilika lépcsőjén Közép-Európa összes turistája igyekezett bejutni az épületbe.

Toni, karold át a vállát, vagy valami – szólt oda nekik Fotósfiú.

Csinifiú bocsánatkérő kutyaszemekkel fordult felé.

Ha nem haragszol…

Csak nyugodtan. Amúgy mire kell a fotó?

Fotósfiú kezében egy komolynak tűnő gép volt. Ha tényleg jó fotó készül róla, akkor örülne neki, ha használhatná profilképnek egy ideig, mielőtt telerakják az arcával az összes impotencia-kezelő csodaszer reklámját. Csinifiú egyébként is túl jó pasi, Gilbertet meg fogja ütni a guta, ha tudomást szerez a létezéséről.

Oh hát anyukámnak lesz! Mindig olyan furcsa emojikat küld, amikor Romanóval fotózkodunk.

Ah, fájdalom. A jó pasik tényleg egymással járnak.

Nem tudja…? – puhatolózott.

Dehogynem! – nevetett fel. – Csak anyukám szerint túl fiatal vagyok még az elköteleződéshez! Meggyőződése, hogy „ki kell tombolnom magam”, mielőtt megállapodok, különben negyven évesen otthagyom a páromat. Ami hülyeség. Hát hogy hathatnám el az én kis paradicsomomat?

Most kell az a fotó vagy nem? – kiáltott oda nekik Romano.

Erzsi tudta, hogy hallotta. És már azt is tudta, miért kapta a kis paradicsom becenevet. Elkapta Tonit, az oldalához simult és elképzelte, hogy Gilbert áll mellette. Érezte, hogy Toni jobb keze félénk bizonytalansággal a derekára csúszik.

Romano villámsebességgel kattintott vagy hatot. És már ott is volt mellettük, hogy megmutassa a képeket. Sanda pillantást vetett Erzsire a szeme sarkából. A nőnek komoly energiáiba került, hogy ne röhögje arcon.

Tudok néhány jó kocsmát, ha keresnétek esti programot – hunyorgott rájuk. – Jó zene, jó társaság.

Oh, tényleg? – Toni nagyon lelkesnek tűnt.

Romano már nem annyira, Erzsinek viszont kellett ez a két hapsi egy estére.

Szeretném látni, ahogy a pasim meghal a féltékenységtől. Kérlek.

Romano felhorkant, de a szája sarka felfelé görbült. Hah, Erzsi még mindig tudja, hogyan kell embereket bepalizni.

Este kiderült, hogy tudtán kívül saját magát palizta be, mert Gilbert és Toni egymás nyakába borultak. Romano a tenyerébe temette az arcát, majd megkérdezte Erzsitől, hogy van-e kedve lelépni, mert ő innentől kezdve nem hajlandó közösséget vállalni ezzel a kettővel.



Vége

 

Megjegyzések

  1. *Neiti hozza a babzsákját meg a teáját*
    Hát micsoda öröm és bódottá újra olvasni tőled, még ha ilyen rövidkét is! Egyébként is nagyon szeretem a Spamanódat, mindig nagyon jó kis dinamikájuk van, most még kaptak egy Erzsit is, végére Gilbert is beugrott, odavagyok :3
    (Szegény Francis, kihagyták a kocsmázásból... áh, nem kellett ő ide, ez így volt kerek.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! *Tonhal magának is tölt teát, mert az ilyesfajta lehetőséget sosem hagyja kárba veszni*
      Kösziköszi, örülök, hogy átmentek ebben a hosszban is :D
      Őszinte leszek, szerintem Francis hatodik érzékei jelzik, ha a haverjai valahol összetalálkoztak, szóval komoly összegekben fogadni mernék rá, hogy hat percen belül előszedik valami bokorból és onnantól kezdve rettegjen az éjszaka. Erzsihez és Romanóhoz meg lehet, hogy csatlakozik egy roppant mord Arthur, aki nem túl kooperatív, amikor vicces dolgokról van szó. Úgy a második töményig. Onnantól kezdve Romano és Erzsi különösen jól szórakozott.

      Gondolkodtam rajta, hogy írok egy egész sorozat ilyen kis rövidkét? Igen. Írtam? Nem. Mást írtam helyette? ...igen. Szóval megsúgom, hogy pénteken lesz még itt valami, ha érdekel a dolog ;)

      Köszi, hogy írtál és örülök, hogy tetszett! ^^

      Törlés
  2. Az orrom életjeleket szimatolt kedvenc magyar fic-írómtól. Csak a világ nem engedte, hogy a blog közelébe jöjjek, de lám, nem tévedtem. Üdv újra köztünk <3. Az új alkotásból hírtelen a teanaplón akadt meg a szemem. (Marvelben nem vagyok otthon, de az Avatart régen imádtam és most rájöttem, hogy Hej, de milyen rég néztem már.) Új életcél: újranézni az Avatart.
    Az idő megy, mi meg végülis ráérünk, szépen várjuk az alkotásokat és mikor kapunk egy szeletet cseppfolyóssá válunk olvasás közben. Nem siettetünk sehova. (jó munkához idő kell, ahogy mondani szokás) De tény, örülök, hogy itt vagy, már én is kezdtem aggódni miattad.
    Na, de hogy a ficről is ejtsek néhány gondolatot.
    Hát, Erzsinek sikerült megállnia a nevetést…. nekem nem :D. A vége slusz poén lett az ismertséggel. Azóta még 2x olvastam el, és ugyan úgy nem bírom megállni a nevetést :). A születési körülményeire annyit, hogy a legváratlanabb pillanatokban képes megszállní az ihlet az embert (pl: engem árubeszerzés könyvelése közben anno suliban XD).
    Köszönjük ezt a kis egy percest <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. asdfghjk KÖSZI
      Az Avatárról: értem, hogy fiatalon miért szeretik az embereket, de én már Öreg™ vagyok és csak egy tucat traumatizált gyereket látok, akiket be kéne takarni és forró csokit kéne itatni velük :')

      Az agy furcsa dolog. Igazán lehetne konstans abban a tekintetben, hogy mikor ad ötleteket. És ha már ötleteket ad, akkor dolgozhatna is rajtuk. (*ide kérlek Romano nyavalygását képzeld*)

      Köszi, hogy olvastad és hogy írtál! Örülök, hogy tetszett, várlak vissza legközelebb!

      Ui.: Ha már egypercesek... beidőzítettem néhányat, szóval lesznek még. ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése