Kívánság-kosár


avagy programterv extrákkal.

Látjátok, ennek még Nor is örül



Úgy látom, a munkatervvel foglalkozó lapom nem nagyon érintett meg titeket, szóval kidobom ide egy bejegyzésbe is. :D
Elüldögélek itt, molyolok a Fogd a kezem! #16-tal, meg már átírtam a Csillagok utolsó felyezetét is. Utána kb kész vagyok mindennel, hacsak nem számítjuk A mágia árát, amihez viszont direkt kikötöttem, hogy csak akkor fogok foglalkozni vele, mikor éppen kedvem lesz hozzá. Szóval ja. Ideje egy kis legyen-amit-szeretnéknek, vagyis lássuk, mi van félkészen, befejezetlen, elfekvőben. Lehet véleményt nyilvánítani. Meg kérni, mint a mesében. Azt nem garantálom, hogy az ötletet meg is írom, de lehet, hogy felhasználom :D
Idézőjelben a munkacím, hogy könnyebb legyen hivatkozni rá.
  • „A mi utcánk”: egy szép, hosszú utca, lakosai a kis drágák. Komolytalan ez is.
  • „Beilschmidték”: Egy AU történet a Beilschmidt-testvérekről, HRE-szerepléssel, aki a legidősebb fivér, Emmerich lesz. (Milyen szép már ez a név, tökre tetszik.) Srácokat nagyapa neveli, mert a szüleik csak az üzlettel törődnek, csak aztán ők meghalnak egy autóbalesetben, és Emminek kell felvilágosítani a kis Ludwigot, hogy van nekik egy harmadik fivérük is, aki valami általa is ismeretlen okból egy intézetben nevelkedik. Ami lesz benne: az albinizmust betegségként kezelő népség, Gilbert, vak!Francis, mozgássérült!Antonio és ezzel asszem el is lőttem minden spoilert.
  • „Cardverse AU”: Sokat foglalkoztat manapság ez az AU, van rá kidolgozott háttérvilágom is, lehet, hogy lesz belőle valami... Páros nélküli fic lenne, talán kicsit keserédes.
  • „fryingpangle”: Rod, a zeneszerző, és Gilbó, a targoncakezelő hobbi-fuvolista a főbérlőjük jóvoltából lakótársak lesznek, amitől nem feltétlen vannak elragadtatva. És akkor még nem is szóltunk Erzsiről, a vagány autószerelőről.
  • „gyökérvarázslók”: a Magic triót nem kell bemutatni senkinek, ugye? Meg azt se, hogy hányszor cseszik el a varázslataik. Azt már inkább, hogy a többiek erre mit szólnak. A munkacím sokat sejtet.
  • „mitörténtaszigeten”: Voltak azok a részek a sorozatban, mikor a lakatlan szigeten voltak: arról egy rövid összefoglaló. A hangulata ingadozó.
  • „Prussi3”: A Légy hát országgá harmadik, befejező része.
  • „törisamerika”: Még egy történelmi fic, ezúttal Amerikával és a polgárháborújával. Feszegetendő kérdés: hogy viseli egy ország a szétszakadást?
Plusz volt egy ígéretem egy Édesapa-epilógusra…
Meg a húgom megjegyezte, hogy a Hogyan nősüljünk retardált porosz módjárának kijárna egy második rész…
Mindemellett említett húgom panaszkodott, hogy elhanyagolom a nagyonsaját nem-fanfic regényem, és fejezzem be… :'D

Ez a bejegyzés igazából nekem egy emlékeztető-lista, hogy mit kéne még csinálnom, de bombázzatok le nyugodtan.

Megjegyzések

  1. Wowie, szép lista!Te aztán nem csöppölöd az írást! :D
    Arra a saját storyra és a gyökérvarázslókra nagyon kíváncsi lennék. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ühm... mindenkinek kell egy hobbi, nem? Én meg asszem egy kicsit grafomániás vagyok...
      Ezek az ötletek, amikkel eljutottam valameddig. Ezek mind azok, amikből már 500 szónál több van a wordben, és csak be kéne fejeznem. (Az Édesapának is így kezdtem neki, aztán mi lett belőle...) Ez tulajdonképpen egy előzetes felmérés, hogy mi érdekelne titeket, szóval a mostani cuccom befejezése után valszeg a gyökérvarázslósnak fogok nekigyürkőzni :D (A hirtelen felindulásból elkövetett szöszök természetesen kivételt képeznek.)
      A saját történetről meg annyit, hogy az valószínűleg nem fog itt megjelenni, hanem próbát teszek majd vele egy kiadónál... csak egyelőre a szerintem legrosszabbul sikerült fanficemnek is jobb a minősége, és több értelme van, mint annak.

      Törlés
  2. A fryingpangle és a gyökérvarázslók nagyon jól hangzanak, de gyakorlatilag bármit szívesen olvasok tőled. :3

    VálaszTörlés
  3. Ez tényleg egy szép hosszú lista:D Én igazából mindre kíváncsi lennék, bármelyiket is írod meg. Habár a listából a gyökérvarázslók és a törisamerika azért fogott meg külön, mert én nagyon bírom a Magic triót és a hülyeséget, de róluk olyan kevés ficket találtam (hirtelen nem is emlékszem, hogy találtam volna), arra meg szintén kíváncsi vagyok, hogy mi történik egy országgal polgárháború idején. De a folytatásokat és a befejező részeket is nagyon szívesen olvasnám. :3 Meg úgy igazából mindent :33

    VálaszTörlés
  4. Szep hosszu lista :3 Egyik jobban hangzik mint a masik. De a gyokervarazslok tenyleg jol hangzik, meg a polgarhaborus meg igy az osszes :3 Meg persze a retardalt porosz 2-re is nagyon kivancsi vagyok :3 Annak tenyleg kijar egy 2.resz :3 Termeszetesen a tobbi befejezesekre is kivancsi leszek :3 Meg ugy igy erre az egeszet nagyon varom :3 *Eloszedte a dinnyelet es varja a musort*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előre is jó szórakozást hozzá, és várlak sok szeretettel! ^^

      Törlés
  5. Hát figyelj, én egy egyszerű olvasó vagyok, egyszerű igényekkel :D Úgy is szinte biztos hogy imádni fogom amit majd írsz, szóval várom mikorra lesz valamelyik kész :). Viszont a húgoddal egyetértek, tényleg egy második fejezetért kiállt az a PruHun ^^ Meg a "Prussi3" is jól hangzik, és hamár így belelendültem én mióta a Merengőt használom várom Az Országhotel az Alpokban befejezését :D Bocsi, ha most egy kicsit sokat írtam, de így is még többet tudnék emlegetni,szóval hajrá :) (Merengőn amúgy Rozy vagyok nem tudom emlékszel e rám.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Rozy!
      Persze, hogy emlékszem rád! Üdv nálam ^^
      Elkacarászgattam itt olvasás közben, köszönöm a bizalmat az írásaim minőségét illetően :D Majd igyekszem.
      Az Országhotel meg... eh, azt át kéne írni. Sok sebből vérzik az a történet :')

      Törlés

Megjegyzés küldése