Facebook-fic



A minap Susie-nál értekeztünk a hajnali két óra kreatív hatásairól. Az időpontnak és a Pinterestnek, illetve az internet népének köszönhetitek ezt a csodát.
Töredelmesen bevallom, hogy a fele mindenféle vicces képekről van. Forrásmegjelölést ne kérjetek :D
 



Facebook-fic


Fin: Srácok, szerintem egy kicsit lealacsonyító, hogy itt ülünk ugyanabban a szobában, és telefonon kell írnom nektek ahhoz, hogy figyeljetek rám
Den: lehet h azert mer nemakarunrkat figylni
Ice: Danmark, van három másodperced megtanulni gépelni, vagy rád eresztem Mr Puffint
Den: ünneprontó
Nor: Fázom
Den: tudok valamit, ami felmelegít ;)
Sve: Takaró a kanapé fiókjában. Nem fogtok szexelni a nappalimban.

Arthur: Tudom, hogy ezt fura lesz hallanod, elvégre ezeket az üzeneteket te szoktad küldözgetni, de az a helyzet, hogy már kezdenénk az ülést. Merre vagy?
Arthur: Ludwig
Arthur: Ludwig
Arthur: Figyelj, ha 5 percen belül nem reagálsz, elkezdjük nélküled.

Eliza: Ok, ez fura volt…
Feliks: Na mesélj :D
Eliza: Tegnap Gil kiborult, hogy mindig megeszem a kekszét. Megígértem neki, hogy nem fogom, aztán ma benn voltam a vécén, és hallotta, ahogy a csomagolással szerencsétlenkedem, mire beordított, hogy „HALLOM, HOGY MOST BONTOD FEL!” és bejött, elvette, kiment, és már a ház másik felében volt, mire észrevette, hogy egy csomag betétet vett ki a kezemből…
Feliks: LOL

Matthew: Belegondoltál már abba, hogy mennyire el van cseszve a világunk? Az ember az egyetlen, ami más állatok tejét issza, miközben termeljük a sajátunkat. Úgy értem, nem láttam még egy zsiráfot sem zebratejet inni vagy fordítva. Tudományosan bizonyított tény, hogy elcseszettek vagyunk.
Alfred: Mennyire vagy betépve?
Matthew: Igen

Feli: Ludwig :D
Ludwig: Mondd, hogy ez most nem a tésztáról fog szólni
Feli: nonono, igazából kiszámoltam valamit ^^
Feli: 65 kiló vagyok
Ludwig: Ezt számoltad ki…?
Feli: az 65000 gramm
Ludwig: Annyi
Feli: és megettem 800 gramm raviolit
Feli: az egy egész fazék tészta
Feli: finom volt *-*
Feli: és kiszámoltam, hogy én most 1,2%-ban ravioli vagyok :)
Ludwig: Menj aludni. Most.

Francis: Van egy kígyó az ágyamban
Arthur: Itt ülök a fotelemben egy jó könyvvel és egy csésze teával. Ha akarsz valamit, gyere át te.
Francis: Értékelem a javaslatodat és máskor kapva kapnék az alkalmon, de MOST TÉNYLEG VAN EGY KÍGYÓ AZ ÁGYAMBAN
Francis: Legközelebb nem engedem be Jettet a házba.

Romano: A többiek is azt mondják, hogy egy szerencsétlen vagy
001-403/876-1245: Öhm, szerintem rossz számra írtál…
Romano: Antonio?
001-403/876-1245: Nem, Matthew vagyok :)
Romano: Valószínűleg te is egy szerencsétlen vagy.

Francis: Ludwig, legdrágább angolom panaszkodik, hogy nem figyelsz rá
Francis: És amúgy az ülést is kezdenénk már, nem szeretnél ideérni?
Francis: Héjóóó
Francis: Feli szobalányruhában rúdtáncol nekünk
Francis: Kezdek aggódni
Francis: Ráírok a bátyádra, ha nem reagálsz

Vash: Mi volt a márkája annak a sajtnak, amit tegnap vacsorára ettünk? Itt vagyok a boltba, össze kéne szednem azt a vackot
Vash: Hopp, rossz szám
Vash: De ha van valami tuti sajt-tipped, akkor örömmel fogadom, mert az a helyzet, hogy imádom a sajtot

Lukas: Mi a legmélyebb félelmed?
Mathias: Ráébredni, hogy a világunk csak egy projekció, valami, amit mi magunk generáltunk, és egy napon felébredünk ebből a végtelen álomból egy még borzalmasabb világban. És a tied?
Lukas: …
Lukas: Bevallom őszintén, csak akartam valami felvezetést, mielőtt megkérlek, hogy ugorj már le az éjjelnappaliba vajért.
Mathias: Neked mindent, kicsi Nor <3

*Alfred F. Jones megváltoztatta a csoport nevét: „Szövetségesek FUCK YEAAAAH!” *
Arthur: Moderáld magad, légy szíves
*Arthur Kirkland megváltoztatta a csoport nevét: „Szövetségesek” *
Francis: Ugye tudjátok, hogy a háborúnak már hetven éve vége?
Arthur: Hogyne, ettől függetlenül egyetlen tengelyhatalmat sem látok ebben a csoportban, szóval hívhatjuk így.
Francis: Ez egy kicsit lealacsonyító velük szemben
*Alfred F. Jones megváltoztatta Francis Bonnefoy nevét a következőre: Álmaim séfje*
*Alfred F. Jones megváltoztatta Arthur Kirkland nevét a következőre: Rémálmaim séfje*
Álmaim séfje: Tévedtem, mégis megfelelő a világlátásod
Alfred: Ugye xDDD
Rémálmaim séfje: ALFRED
*Yao Wang eltávolította a következő felhasználót: Arthur Kirkland*
Álmaim séfje: Ide hallom a röhögésed.
Alfred: Hey, Kína, Iggy-t minek dobtad ki?
Kína: Rég volt már, hogy sok angol káromkodást hallottam, és nem most szeretném felfrissíteni a nyelvtudásom.
Álmaim séfje: Kösz. Kösz szép'.
Kína: Most mi van?
Álmaim séfje: Hála neked, most nekem nyafog.

Romano: figyelj te paraszt
Antonio: hallgatlak ^^
Romano: te nyúlod le a paradicsomjaim?
Antonio: naaa, tomato, ne lény morci
Antonio: olyan pirosak és kerekek és ellenállatatlanok <3
Romano: miután a paradicsomjaim fele eltűnt, ideges lettem, és az egyiket telenyomtam patkányméreggel
Romano: én tudom, melyik az
Romano: és te?

Solnyshko: küldj valami piszkosat ><
BetterThanABurger: nem hiszem, hogy jó ötlet lenne…
Solnyshko: most mi a baj? :'(
BetterThanABurger: ühm, Alfred, szerintem ezt majd személyesen
Solnyshko: ruszkiland retek messze van
Solnyshko: ma nincs időm átugrani, holnap meg korán ülés
Solnyshko: szóval telefonszex
Solnyshko: ellenvetés?
BetterThanABurger: ok, figy, szerintem a titkosszolgálat figyeli a beszélgetésünk
Solnyshko: …
Solnyshko: ha trump meg putin ennyire szeretne egy képet a farkamról, küldök egyet nekik is, azon ne múljon
BetterThanABurger: Alfred
BetterThanABurger: Alfred, ne
Solnyshko: késő :D

Antonio: hola
Antonio: Francy kért, hogy írjak, mert az öcséd még nincs itt, és már kezdenénk az ülést
Anotnio: Gilbert, itt vagy?

Nor: SRÁCOK, VÉSZHELYZET
Ice: DEHOGY VAN AZ, NOR NYUGODJ MÁR LE
Den: hejhejhej, parti van!
Fin: Mi a baj?
Ice: SEMMI, NOR TÚLREAGÁLJA
Nor: NEM REAGÁLOK TÚL SEMMIT
Sve: ?
Den: Sve, kurvára nem értjük mit akarsz, de biztos
Fin: Srácok, leírnátok végre, mi a gond?
Nor: A KÍNAI SZAJHA, AZ
Ice: NE BESZÉLJ ÍGY LEONRÓL
Nor: MEGSZENTSÉGTELENÍTETTE AZ ÖCSÉMET
Ice: AZ ISTEN SZERELMÉRE
Den: hozom a baltám
Sve: AK-47 vagy hokiütő?
Nor: MINDKETTŐ
Nor: 5 PERCEN BELÜL OTT VAGYOK ÉRTETEK
Sve: Sarkon várlak
Den: stratégia kell vagy csak megöljük?
Sve: Ice figyelmeztetni fogja
Nor: NEM FOGJA, ELVETTEM A TELEFONJÁT
Sve: Helyes
Fin: …
Fin: Srácok, szerintem is túlreagáljátok
Nor: TE IS A KÍNAIAKKAL VAGY???!!!
Fin: Csak lefeküdtek, nem? Inkább örülnél neki, az öcséd végre férfi lett
Den: áruló!
Ice: Nor, hülye vagy, itt hagytad a géped. Szóltam Leonnak.
Den: baszki, Nor
Nor: ICE
Ice: Fin, örülök, hogy van köztünk egy normális is
Fin: ^^
Nor: ICE, EZÉRT MÉG SZÁMOLUNK
Ice: EZER ÉVES VAGYOK, AZT CSINÁLOK, AMIT AKAROK
Nor: GYEREK VAGY MÉG
Nor: A KÍNAI MEGRONTOTT
Nor: ELVETTE AZ ÁRTATLANSÁGOD
Ice: MIRŐL BESZÉLSZ
Ice: VAN EGY PÉNISZMÚZEUMOM, NOR
Ice: EGY EGÉSZ MÚZEUM, TELE BRÁNEREKKEL
Den: innen nézve, jogos
Sve: hüm.
Den: akkor sör, megünneplendő, hogy legifjabb fivérünk férjhez ment?
Sve: csinálok kötbollart
Ice: baszódjatok már meg

Francis: Gil, már tényleg kezdünk aggódni
Francis: Gilbert
Francis: Küldjünk ENSZ-csapatokat?
Gilbert: kiskutyák
Francis: Oh, mon Dieu.

Megjegyzések

  1. Ittam olvasás közben, és Romano és Matthew beszélgetésén sikerült úgy felröhögnöm, hogy majdnem leköptem a monitoromat. Szerencsére sikerült nyelnem, ezért csupán fuldokoltam egy kicsit.
    Feliciano csodás számítása pedig nagyon cuki volt :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb akkor kiteszem figyelmeztetésnek, hogy ne egyél/igyál közben :D Örülök, hogy sikerült megnevettetnem ^^

      Törlés
  2. Hallod... A szemem majd' kisírtam rajta és szájra tapasztott tenyérrel fuldokoltam némán meg dőltem a laptopra mire a végére értem. Így este, lefáradt aggyal ilyet olvasni élvezet.. xD
    Remélem lesznek még ilyen értekezéseitek Susieval http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=127sonic_gif.gif

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elértem célomat, muhahaha! *Tonhal a hóna alá csapja az irományát, és megindul átvenni a világuralmat*
      Hm, ez egy komment-szekciós tűnődés volt. Linkelem neked, csak vigyázzál, a sztori kicsit höh, rrr, NSFW.
      http://susielupin.blogspot.hu/2017/08/take-chance-on-me.html

      Törlés
    2. ...Kicsit?
      Hentait már olvastam, yaoira most került sor először. Most már értem ezt a "kicsit höh, rrr, NSFW" kijelentést xD Bár a nagybetűs szót (gondolom rövidítés igaz?) azt nem értettem de majd rákeresek.
      Na szóval kiégett szemekkel, de rátértem a komment szekcióra is x"D Akane Akatsukival nagyon egyet értek mint a tárgyakkal való kommunikálásban, mint a rajzolásban. Ha éjfélkor jut eszembe rajz ötlet, akkor még 3-4 órát nem alszom míg az elkészül.
      De így már mindent értek az iromány elkészítésével kapcsolatban! :')

      Törlés
    3. Jajistenem, bocs, megfeledkeztem róla, hogy mondtad, hogy te az ilyesmit nem szoktad >< Magyar szemmel az ilyesmi kezdésnek egy kicsit durva. Bocsánat még egyszer!
      NSFW: Not Safe For Work. Otthon nézd meg.
      Bocsánat még egyszer... tényleg. :')

      Törlés
  3. Erre szükségem volt, visszhangzott a ház a röhögésemtől. :D
    PolHunék beszélgetése, most látom magam előtt, ahogy Gilbert mered a betétre, majd leverten visszakullog Erzsihez, és a kezébe nyomja, hogy bocs. xD
    "Feli: és kiszámoltam, hogy én most 1,2%-ban ravioli vagyok :)" Ez annyira Feli, nagyon cuki. :D
    Alfred és Ivan, ez nagyon nagy volt, nem is Alfred lenne, ha nem küldené el a képeket. xD Meg szegény HongIce-ék, Tinónak legalább van esze, és nem játssza meg az álszent prűdet, mint a többiek. :D Ice-t a péniszmúzeumával már nem nagyon lehet megrontani, én inkább Hongot félteném. :D
    Ha van még ilyen a tarsolyodban, ne tartsd magadban. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz :D
      Örülök, hogy tetszett, mosolyt csaltál az arcomra a válaszoddal, köszönöm ^^

      Törlés
  4. Kész, végem lett :DD Nem akarok a komment szekcióba káromkodni, szóval csak annyit mondok nagyon nagyon jól sikerült :3 Kedvenc részt se tudok kiemelni az egész jó úgy ahogy van ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett :D

      Törlés
    2. Nem tudom hanyadszorra olvasom újra, de még mindig megnevetett minden alkalommal, szóval jár a keksz érte legalább annyira mint Gilbertnek :D Amúgy most így elkezdtem azon filózni mi történne ha az egyik ország elhagyná véletlenül a telefonját és ezek a beszélgetések nyilvánosságra kerülnének? És szembe kéne nézniük több millió fangirllel? xD

      Törlés
    3. Örülök, hogy még mindig tetszik :D

      Hátööö... meg igen morci főnökeikkel lol

      Törlés

Megjegyzés küldése