Ástin mín


Anglia és Izland, talán egy kis l'amour, talán egy kis együtt töltött idő…

Official kép, mert egy ponton ilyen fejet fog vágni.


Ástin mín


– VICCELSZ VELEM?! – üvöltött fel Arthur a történet ismertetőjét látva, és elborzadva meredt Sigurðurra.. – Hát nem. Nem-nem-nem-nem-nem, ki van zárva és reteszelve, nem játszunk ilyesmit, a rohadt életbe!
Sigurður sem volt éppen lenyűgözve. Nézte a feje fölött függő szavakat, és elgondolkodott rajta, vajon milyen szögbe kéne állítani a vulkánjait ahhoz, hogy egyenest az író fejére lövelljék a lávát.
– Miért kapunk mindig ilyen idióta párosításokat? – kérdezte végül letörten. – Értem én, a mai világ normái, és a túlzott ingerekkel teli környezet arra viszi az embereket, hogy minél extrémebb dolgokat találjanak ki, na de ez már tényleg túlzás.
– Miért nem lehet elhinni, hogy kellemes monogámiában élünk? – tárta szét a karját Arthur. – Ott van nekem életem szerelme, róla mégse ír soha senki.
– Pontosan! Egyszer nem láttam még, hogy az én drágám benne lett volna a történetben! Nem igaz, Mr Puffin?
– Mr Puffin mindig ott van talonban, ha te ott vagy.
– Mert Flying Mint Bunny olyan rejtve marad. Ha más nem, hát a plüssállatok között ott van, míg Amerikával vagy Franciaországgal vagy Spanyolországgal, vagy éppen ki tudja, kivel vagy.
– Na neeee! – hörgött Anglia. – Mivel érdemeltem ki, hogy az egész világgal shippeljenek, he? És miért mindig én vagyok az uke? Jó, nem mindig, de a döntő többségben.
– Mert hisztis vagy.
– Nem vagyok hisztis.
– De az vagy.
– Te hisztisebb vagy.
– Ez viszont nem igaz.
– Mondd, hogy bátyus.
– Ne kezdd te is, mert kiheréllek! – visított. – Tudod mit, baszd meg magad helyettem is, én lépek haza!
Azzal sarkon fordult, és az író értetlen pillantásával a hátában megindult előre abban a végtelen fehérségben, ami a kialakulatlan háttér volt. A semmiben volt egy lyuk, abban tengervíz. Ebbe a lyukba ugrott be, és a lundájába kapaszkodva hazaúszott Izlandra.
– Látod, mondtam, hogy nem fog működni – nevetett fölényesen Anglia, az íróhoz beszélve. – Még jó. Van rólam éppen elég kínos történet, hogy azokról a mázolmányokról ne is beszéljünk. És ne gyere nekem ezzel a tsundere-szöveggel, van az országok között még féltucat olyan, mint én, mégis engem cseszegetnek a legtöbbet! – Duzzogva összefonta a karjait, aztán kicsit megértőbben hozzátette: – Ami érthető, elvégre a nagy Brit Birodalom ellenállhatatlan.
Ismét felnézett az ismertető betűire és beintett. Jó dolga végeztével nyitott egy portált, és hazament ő is.
Így hát, Arthur és Sigurður egymás társaságától mentesen boldogan élt, amíg meg nem halt. Mindketten hosszú és teljes életet éltek szívszerelmeik, egy kosár pogácsa és egy hűtőszekrény társaságában.

A vége-főcímet Flying Mint Bunny és Mr Puffin húzza. Mr Puffin nem tud repülni, mert lunda.

VÉGE

(És ide képzeljétek a földet verdeső Mr Puffint.)

(lol)

Megjegyzések

  1. Te jó ég, szegénykémek :D. Hát ez egyszerre volt vicces és aranyos is. Maga az ötlet is tetszett. Bírom az olyan fanficeket, ahol a szereplők reagálnak a shippekre.
    Az első két bekezdés után kicsit meg kellett állnom az olvasással a nevetés miatt. Szerencsére ezúttal nem ittam semmit közben :D.
    "Mivel érdemeltem ki, hogy az egész világgal shippeljenek, he?" Ohohoó, Arthurnak szeretettel küldöm ezt a videót https://www.youtube.com/watch?v=vmmC_4wIFtU . Megnyugodhat, nem csak őt shippelik az egész világgal.
    Amúgy Erzsébetről is simán lehetne ilyen ficet írni. Láttam már olyan fanartot is, ahol a kánon-meleg Svédországgal ment neki a l'amour.
    Amúgy az a végén a mini-lol, az kellett oda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú bocsánat, ez hosszú lett o.o

      Törlés
    2. Én csak örülök neki :D
      Igazság szerint mindenkit shippelnek mindenkivel. És itt nem ezzel van a probléma, inkább a shipháborúkból. Miééé nem lehet elfogadni, hogy ami az egyiknek kék, az a másiknak halványpink... ha nem tetszik, ne olvassa, ennyi. És első körben ez egy Porosz-Orosz koprodikció lett volna, de az egész elfogadott, szóval kerestem egy random párost.
      Köszönöm szépen a visszajelzést, meg az olvasást még egyszer!
      (lol)

      Törlés
    3. És most tudtam meg, hogy a lundák tudnak repülni.

      Törlés
  2. Ez de beteg volt :"D XD Épp ez kellett most nekem.(Öm... visszatértem? xD)

    VálaszTörlés
  3. Szegénykék... de azért végigröhögtem az egészet xDD Szeretem az ilyen fickeket, ahol a szereplők reagálnak arra, amit a fanok velük művelnek xD Bár egyébként azt én se értem sokszor, hogy ezek a random shippárok honnan jönnek xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, ez egy ugyanolyan költői kérdés, mint ami ebben a dalban elhangzik: https://youtu.be/mOYZaiDZ7BM
      A ma délelőttöm gyönyörűségeit csak ezzel a ficcel tudtam tolerálni, máshogy nem ment. Ez úton is bocsánat, amiért ennek ti lettetek a szenvedő alanyai :D

      Törlés
  4. Most már értem!*elnyújtott nyomi kisgyerek hang*
    Mindem világos :') Előzőnek olvasunk egy szomorlásabb de igényes Lőj.-t most pedig átesünk a ló túloldalára és egy madár meg egy nyúl húzza maga mögött a főcímet xD
    Fáradt voltál? :D De amúgy aranyos. "Kulisszák mögötti" fan reakciók mindig mókásak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy emlékszem, hogy inkább ideges. A legvidámabb ficeim mindig akkor keletkeznek, mikor nyomott vagyok és fordítva.
      Köszönöm, hogy olvastad, és köszönöm a véleményt is ^^ :D

      Törlés
  5. Ez jo volt XD Valahogy mindig jo hogy ha valami komoly utan egy konyebb jon :3 Meg ha mar a Loj-rol beszelunk akkor igy utolag mondom hogy nagyon jo lett :3 meg igy eloszor megijedtem mikor lelotek vegul Gibit de aztan elgondolkodtam hogy mintha olvastam volna hogy kedvenc karaktered szoval akkor ossze raktam hogy csak nem halt meg teljesen es igazam is lett. :3 na de bocs eltertem a targytol XD
    Ez a kis rovid izland anglia halali volt XD Tuti este irtad mi? Mikor mar tul faradt voltal XD De mindegy mert jot rohogtem :3 Foleg Iggy egojan XD Meg hogy 'ellenállhatatlan' XD Azert ezt megcafolnam XD Hisz nem teljesen XD amikor foz akkor eppensegel nem XD Na de tenyleg jo volt igy olvasni a skacok reakcioit a fanfictekre :'D Ilyen johet tobszor is :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, olvastad-e a Fanfiction á la Észak című csodámat, az hasonló témákat boncolgat :D
      Véleményeket meg oda és akkor írtok, ahová jól esik. Ezek szerint túlságosan lesokkolt, hogy aláírjad. Helyes, szeretek sokkolni. Meg alapvetően érzelmeket kicsikarni az emberekből ^^
      Mikor főz, akkor nem, ezen besírtam xDD
      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  6. Hazajövök (végre net *.*), és fogad két friss tőled... most boldog vagyok. :D
    A címet látva megörültem, hogy még nem felejtettem el minden izlandit.
    Ez a páros tényleg nagyon random, ááh. :D A shipháborút én sem értem, mire jó. És igen, Ice roppant boldog a hűtőszekrényével, ahogy Arthur is a pogácsákkal. Értem én, hogy hisztis, de tök jogos kérdés, hogy miért folyton ő van alul...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Enyém a megtiszteltetés, hogy boldoggá tehettelek :D
      ... Tudsz izlandiul is? Oh.
      Ez volt a legrandomabb dolog, ami éppen eszembe jutott.
      Az alul-felül kérdésre meg egyetlen tippem van: https://prnt.sc/gek6wb
      Pusztítsuk :D

      Törlés
    2. Fél évig tanultam, nem mondanám, hogy tudnék is valamit pár szón kívül. :D
      Ez a mém gyönyörű és igaz. :D

      Törlés
    3. Ez már több, mint amit az emberek többsége elmondhat magáról :D

      Törlés

Megjegyzés küldése