BÚÉK 2024


Boldog Új Évet!


Ahogy az már szokás énfelém, íme, évértékelő beszéd, és Novák Katalin egyen kefét.


Mint azt a mellékelt ábra mutatja, 2022-ben fejjel előre beleestem egy fandomba és annak voltak… következményei. Ezúton is elnézést kérek mindenkitől, aki a Hetaliáért járt ide. :|

Úgy érzem, elég sokan csak ezért voltatok itt, mert idén a 13500 megtekintés mellé 16 megjegyzést sikerült összeszednem, aminek sanszos, hogy a fele én vagyok, haha. Ha valakinek valamijére nem válaszoltam, akkor ezúton is elnézést kérek. Minden megjegyzést elolvasok, és mindenkinek külön helye van a szívemben <3



Mit csináltam 2023-ban?

Egy darabig még voltak itt Hetás dolgok

Azt mondtam, hogy ott egye meg a penész a külön blogokat, és elkezdtem ide kipakolni az avatáros dolgokat, aztán az lett a vége, hogy 2023-ban többnyire csak avatárt írtam.

  • Különálló novella a Tűz a mélyben – 5751 szó

  • És folytattam a Pillangóhatás című, egyre nagyobbra hízó dolgomat, aminek tizenhárom fejezetét pakoltam ki az évben és még mindig nincs vége – úgy 89k szó

Ezzel együtt feldobáltam a régebbi, más fandomba írt fanficeimet is, így már nem csak Merengőn, de itt is elérhető minden és mindenki – vendégfandom címkével tessenek keresni

Az előző design úgy döntött, hogy anyámat és eltört, szóval csinálnom kellett egy másikat. Azt mondtam, hogy ideiglenes lesz, aztán azóta se foglalkoztam vele.

Áprilisban megköszöntem valakinek, hogy csinált egy fanartot, aminek hatására meg tudtam írni egy fejezetet, az illető megköszönte, emiatt lóhalálában nekiálltam lefordítani a ficemet angolra… a magam csodálatos képességeivel, meg az összes online fordítóval felvértezve. Hogyismondjam. AO3-on elérhető, ha valakinek van kedve megnézni, hogyan gyalázom az angolt.


Mennyi az annyi?

Úgy kb. 102 000 szó, mindez publikálva, amire igazából büszke vagyok, mert tavaly ennyi volt minden összesen, beleszámítva azokat a dolgokat is, amik nem látták a napfényt. Ezek most igen. És emellett még írogattam bal kéz felé is, szóval ja, relatív sikeres éven vagyunk túl.

Lehet, hogy köze van ahhoz, hogy az év első felében a pszichológusom azt mondta, jól haladunk, azóta meg már elengedte a kezemet, és csak akkor írogatok neki, ha kiborul a bili. Hip-hip-hurrá Tonhal mentális egészségének, ritka vendég a családban :’D


Mire lehet számítani a jövő évben?

Hát… én nem számítok sokra. A tavaszi félévben két egyetemre fogok járni egyszerre, mellette még dolgozni is kéne, hogy ne kopjon fel az állam, a Meris mod dolgaimat nem szeretném félretenni, szóval még az is van… és arra jutottam, hogy már elég idős és tapasztalt vagyok ahhoz, hogy gatyába rázzam az én nagyonsaját könyvem és elkezdjek pályázatokat nézni vele, szóval a jövő évben szeretnék egy kicsit a saját házam táján rendezkedni. Ettől függetlenül lehet, hogy itt is előfordulok majd; a Pillangóhatást mindenképpen be szeretném fejezni. (Ideális esetben még február előtt, de az egy nagyon merész álom. Úgy nyár végére talán meglesz a jelenlegi tempóval, még van belőle vagy négy-öt fejezet.)


Akkor?

Sok sikert mindenkinek a jövő évre, nagy kalappal! Fic-ajánlásokat mindig szívesen fogadok – itt, vagy Tumblr-ön vagy Discordon vagy ahol csak jól esik, de tényleg :)


Nagy virtuális ölelés mindenkinek és sok boldogságot az új évre! (ノ◕ヮ◕)*:・゚✧

Megjegyzések

  1. Halihó! Én is rég jártam erre, de újévkor rituálisan felnézek a kedvenc ficíróm oldalára O:)
    Amióta csak megírtad, külön kis helye van a szívemben az Ez nem kín-nak, tényleg, óriási köszi érte még egyszer! Cilinderrel neked is a következő évre, otthon is és a klaviatúrán is! Meg főleg az egyetemek-munkák forgatagában :,)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése