Személyes

#pofázzunkafogdakezemről, meg a saját lelki világomról





Oké, én most kíméletlenül őszinte és személyes leszek ebben a posztban. Mindenekelőtt magamhoz.


Szerintem még soha olyan nehezemre nem esik a történetmesélés, mint az a Fogd a kezem! esetében van. Az első fejezet adta magát, kis humorosnak képzeltem magam, aztán ahogy jöttek a fejezetek egymás után, úgy ástam bele magam én is a történetbe. Nem akartam, hogy ilyen hosszú legyen. Nem képzeltem, hogy valaha ilyesmiről fogok írni. És mivel megígértem, hogy őszinte leszek, bevallom: engem megvisel ez a történet.
Megvisel, mert utálom, ha a szereplőim szenvednek. Megvisel, mert tudom, hogy nem vagyok pontos Arthur betegségének leírásában. És megvisel, mert az, amitől ő szenved, a tudomány jelenlegi állása szerint tudtommal gyógyíthatatlan. Csak a tünetek kezelhetők, vannak jobb és rosszabb pillanatok.
Lukas nem csak azért kapott rövid emlegetést, mert kérdezték, hogy miért akar Emil annyira segíteni, hanem azért is, hogy kitűzzek egy célt – tessék, Arthur, ide kell eljutni, lehetsz boldog és egész.
És marha nehéz.
Éppen ezért végtelenül hálás vagyok mindenkinek, aki írta a kommenteket és biztat, hogy fejezzem be a történetet. Beteg vagyok ettől a sztoritól. Kiborít és utálom, de szeretném befejezni, hátha akkor egyszer és mindenkorra elbúcsúzhatok tőle.
 Beszélgettem erről mindenféle emberekkel. Azt mondták, hogy ha ennyire kivagyok tőle, talán nem kéne publikálnom. De akkor hogy zárom le? Azzal nem csak nektek adom meg a végét, de magamnak is, nem fogok tovább a lehetőségeken agyalni. Vége lesz, kész, hatszáz.

Ui.: Lehet, hogy most is éppen ezzel a sztorival foglalkoztam ahelyett, hogy tanultam volna.
Ui2: Lehet, hogy majd körbekérdezem a többi fanficírót, hogy nekik milyen tapasztalataik voltak ebben a témában.

Megjegyzések

  1. Heihei, elolvastam az eddigi fejezeteket~ (Japp én voltam az őrült, aki annyit kommentált. xD)
    A gondolataimat ezzel kapcsolatban leírtam az utolsó fejezethez, bár nem tudom, mennyire tudtam ezzel segíteni... Sok kitartást küldök a történethez, akárhogy is döntesz vele kapcsolatban. Meg tudom érteni, hogy megvisel. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem a kommenteket, szóval nincs ezzel semmi gond :D Segítettél vele, és tényleg nagyon sokat jelent, hogy van egy kupac ember, akik képesek elolvasni ezt a... valamit. Személy szerint nagyon szeretném befejezni, és ha hiszed, ha nem, nem az írással van gond, hanem utána a visszaolvasással és a hibajavítással... akkor valahogy váltok olvasóba, és szörnyülködöm, hogy vagyok képes ilyen sok bajt rakni szegénykéim nyakába :(

      Törlés
  2. Yop!
    Személyszerint imádom a történetet minden részletével együtt. Mint a szórakoztató, vicces jeleneteket, mint a szívbemarkoló, majdnemelsírommagamafenébe pillanatokat. Mindig várom a folytatást és mindig remélem, hogy valami happy end, vagy legalább egy ahhoz közelítő vége lesz majd. De neked, mint írónak -aki amúgy rengeteg másik történettel is foglalkozik- lehet nem kellene játszadoznod az érzelmekkel. Mi olvasók persze várjuk a fejezeteket, de ha tényleg megvisel, akkor biztos senki se haragudna meg a lezáratlanságért. Max picit elszontyolodnánk de megértenénk. De ha biztos folytatod, akkor meg küldjük az energiát, kitartást és erőt és minden lehetséges pozitív dolgot, hogy úgy tudd befejezni, ahogy neked is kellemes. \(^-^)/

    (lő másik kommentelő a Merengőn több sztorinál is)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Aleu!

      (Tök jó, hogy bejelentkezve írtál, le tudtam csekkolni az oldalad, és király)
      Íróként egy csomó mindent el tudok viselni. Van egy külön mappája a gépemnek, ahová az ún. problémás írásokat gyűjtöm - ötleteket, szösszeneteket, apróságokat, amiket egyszer leírtam, de úgy döntöttem, hogy vannak dolgok, amikkel nem szeretném leterhelni az olvasóközönséget :/
      Amivel itt a gond van, az a visszaolvasás, mint azt fentebb Susie-nak már említettem. Kicsit olyan érzés, mintha olvasóként először látnám a történetet. Ezt komikus írásoknál éppenséggel bírom, remekül elszórakozom a magam humorán (lol), az ilyen szomorkásabb daraboknál azonban néha nem azért késik az új, mert még nincs kész, hanem azért, mert a javítása több időt vesz igénybe, mint a fejezet megírása.
      Spec #13 most ebben a cipőben létezik.

      Törlés
    2. Így végiggondolva, vannak itt bajok a visszaolvasáson kívül is, szóval csak mentegetem magam :D

      Amúgy lehet, hogy az is rádob a dologra egy lapáttal, hogy a vizsgaidőszakom néhány ostoba döntésnek köszönhetően kissé összetömörült, és elég stresszes vagyok manapság.

      Törlés

Megjegyzés küldése