*Tonhal be*

 Hej helló!


Rég jártam erre, eh? Mondanám, hogy minden oké, de az nem lenne teljesen igaz. Egy kicsit... széjjel voltam. Meg valószínűleg leszek is, ahogy magamat ismerem. Életközépi válság, mert ki tudja, mikor halok meg, el kell kezdeni az ilyet időben.


A Heta még megvan. Időről időre előveszem a ficeimet is, néha irkálok hozzájuk, aztán a következő alkalommal jól kivágok mindent a szemétbe, mert még nem jó. Tervezem befejezni a megkezdett dolgaimat.

Régen mélyen eltemettem mindent, ami nem Heta volt. Egészen mélyen. Voltak megkezdett ficeim más fandomokban, de úgy voltam vele, hogy nem, az nem Heta, nem tesszük ki. Most éppen dübörög bennem a szerelemvonat az Avatár fandom irányában, szóval muszáj vagyok néhány olyan történetet írogatni (meg aki figyelt, az láthatta Merin néhány borzalmamat Marvel témában). És hogy ne legyen minden csupa fájdalom, kipakoltam. De hiányzik a Blogger, szóval csináltam egy mellékblogot, ahova a nem-Heta dolgaimat fogom felrámolni.


Part menti zavaros néven itt találjátok.


Örültem, vigyázzatok magatokra és igyatok sok teát!

 

*Tonhal ki*


Megjegyzések

  1. Örülök az életjelnek, bevallom aggódtam néha, hogy csak az alkotói válság tart téged távol vagy más is :'))

    Nem hiszem, hogy mindent csekkolni fogok a mellék blogon, mert amelyik fandomból hiányzom, ott azért nehéz megérteni miről is van szó olvasás közben. ("Kik ezek az emberek??"), de párat mindenképp csekkolok majd. Azt meg nagyon támogatom, hogy megosztod őket, meg egyáltalán, hogy írod őket! Az szuper ha van olyan dolga az embernek amit szívesen csinál és nem erőlködés. *supporting hüvelykujj felmutatás*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága vagy, mindjárt sírok ;.;

      Nincs ott túl sok minden amúgy, az, hogy más fandomba is írtam, nem azt jelenti, hogy nagyon produktív voltam, lol

      De mindenképpen köszönöm a kedves szavaid, nagyon jól estek! <3

      Törlés
  2. Jöttem hangosan egyetérteni Hádésszal, örülök, hogy vagy! Ha nem Heta, akkor nem Heta, te csak legyél jobban, azt írj, ami jólesik, akkor, amikor jólesik, és úgy, ahogy jólesik! Majd megyek a Part menti zavarosba (is) halászni, hátha akad még ott olyan fandom, amiben otthonosan mozgok.
    Nem tudom, mit mondhatnék még, szóval kapsz egy supportive vibe szívecskét: <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jer' ide, téged is megszorongatlak! (づ。◕‿‿◕。)づ
      Te meg csak azt olvasd, ami tetszik <3 És nagyon köszi a kedves szavaidat! <3 <3

      Törlés
  3. Kicsit megkésve ugyan, de örülök, hogy hallok felőled újra, én is aggódtam, hogy vajon mi ez a síri csönd körülötted.
    És megyek is látogatni a másik blogod és merengőd :D kíváncsi vagyok azokra a Marvel ficekre, Avatár meg bármikor jöhet, ha már sajnos, én a Hetában nem nagyon vagyok benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emberek gondolnak rám ;.;
      Ha jössz, úgy szeretettel fogadlak <3

      Törlés

Megjegyzés küldése