Díjat kaptam! #2


Susie, üdítő fényfolt vagy az internet palettáján. Igen, most költő szeretnék lenni, mert olyan sok szépet írtál rólam, hogy az ötödik kérdésedre majdnem beidéztem :D
A képet egyéb színekben Thea blogján találjátok meg.

(Nem, nem maradtam fenn megint háromnegyed kettőig, csak azért, mert vicces volt ezt megcsinálni.)

Ez a díj ismeri a szükségleteimet...



Szabályok
1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

Ha nincs kitartásod álmodozni, nem lesz erőd harcolni sem.”
Fordította Szabó Ágnes Heikki Jokinen – Finn falfirkák c. könyvéből.

 
Susie kérdései és az én válaszaim:
  1. A klasszikus: melyik roxforti házban lennél? Csak őszintén!
    1. Pottermore-on kétszer csináltam meg a tesztet, mert egyszer volt egy nagy oldalfrissítés, és új felhasználót generáltak nekem. Először Griffendéles voltam, másodszorra a Mardekárba kerültem, egy random kvíz szerint pedig a Hugrabugba tartozom. Mint látszik, abban mindenki egyetértett, hogy a Hollóhátat kerüljem el messziről ^^”
  2. Kedvenc park, ahol szívesen ücsörögsz/ücsörögnél szabadidődben? Lehet olyan is, ahol még nem jártál.
    1. Már megidealizáltam magamnak az atom nyálas kertet: kis tó, mellette szomorúfűz, aminek az ágai sejtelmesen körbeölelnek egy padot… De a valóságban nagyon szeretem Tatán a Cseke-tó körüli angolparkot. Van ott egy műrom, szerintem tök vicces, bár amikor legutóbb arra jártam, éppen felújították. Ezen a nonszensz dolgon azóta se lendültem túl :D
  3. Ha már teaszünet: mi a kedvenc teád? :3
    1. Fuh, hát nagy teás vagyok, az a helyzet :D Teafűből jelenleg a fekete vadcseresznyés az abszolút favorit, ha meg éppen úgy van, hogy filter, akkor Twinings Prince of Wales.
  4. Van olyan dolog, amiről pár évvel ezelőtt azt hitted, hogy sosem teszed meg/sosem gondoltad volna, hogy eljutsz odáig, hogy meg tudjad csinálni, és most mégis rendszeresen teszed?
    1. Ööö… blogra posztolni az írásaimat úgy, hogy emberek olvassák és reagálnak rá? Második helyen az áll, hogy olyasmit írni, amiben bújciznak az emberek. A három évvel ezelőtti írásaimban csak megölték egymást.
  5. Mi a legutóbbi fic, ami nagy hatást gyakorolt rád érzelmi téren?
    1. A legutóbbi fic egy újraolvasott darab volt. Raistlin: Hengenvaara, hogy szebben tudjak nektek alkoholista Dániákat írni. Még mindig kivagyok rajta. Újból pedig TheFreakZone: Seven Deadly Sins, mert képes volt úgy befejezni, hogy hagyott egy elvarratlan szálat, és mikor ezt megjegyeztem neki, kiröhögött. Egyébként meg jégből van a szívem.
  6. Vannak növények a szobádban? Ha nincsenek, akkor milyeneket szeretnél?
    1. Tavaly volt egy karácsonyi kaktuszom, amit nyárra hazaköltöztettem anyámékhoz, és azóta még nem volt jövésem bevinni a koliba. Bevallom őszintén, nem tudom, hogy életben van-e még. És tekintettel arra, hogy mennyire rapszodikusan locsolom a virágokat, inkább maradok a macskánál, az jelzi, ha igénye van :D
  7. Melyik országba szeretnél mindenáron eljutni?
    1. Bevallom őszintén, nekem nem országok vannak, amiket meg szeretnék látogatni, hanem konkrét helyszínek, de ha egyszer odajutok, akkor szeretnék karon ragadni egy helyit, hogy namostakkorpajtikám, mutasd meg, hogy szerinted mi a legszebb a városodban! Egyébként a lista: északi fény, Vörös tér, Loire-menti kastélyok, Westminster apátság, Marienburg (ezt kellett volna első helyre tennem, mert ezzel kapcsolatban már csak az odajutás menetrendjét nem tudom, egyébként annyiszor rákerestem, hogy már Lengyelországi utakat reklámoz nekem a Zinternet), szeretnék egyszer a Német Lovagrend Vendégházában aludni, Berlinhez is van látványosság-listám, és ha most nem hagyom abba, akkor soha nem fejezem be. Egyébként világ körüli utat tervezek. Lol.
  8. Mesélj valami pozitív dologról, ami történt veled a héten!
    1. Nnnos, a magánéletem ezen a héten egy romhalmaz volt, szóval pozitívnak tudom felmutatni a tényt, hogy szemétté lettem dicsérve kritikákban. Még díjat is kaptam :D
    2. Na jó, egy régen látott ismerősöm meghívott a szülinapjára.
    3. Egyébként, ha bármi pozitívat szeretnék felmutatni, akkor lelazítom a karizmaim, légzőgyakorlatokat végzek, aztán kimegyek az udvarra és összevadászok tizennyolc kiló macskát, az mindig boldoggá tesz.

Az én kérdéseim! (Ennek a mondatnak a leírása indokolatlanul boldoggá tett…)
  1. Van olyan tánc, amit szívesen művelsz/művelnél/szereted nézni?
  2. Mi az a zene, amit utoljára rommá hallgattál, vagy jelen pillanatban odavagy érte?
  3. Rend vagy irányított káosz? (A megfogalmazásból lehet sejteni, hogy én melyik kaszthoz tartozom, haha.)
  4. Ha már szünet: milyen az álom-ágyad/szundikuckód?
  5. Volt olyan veled, hogy egyedül voltál a tömegben és valamin elkezdtél fennhangon nevetni? (A publikus ficolvasást szeretném diszkriminálni :D)
  6. Van-e olyan tulajdonságod/hobbid, amit meghallva az embereknek rendszerint kiesik a szeme? Ha igen, mi az?
  7. Ha mész valahová, akkor mi az, amit biztosan magaddal viszel? Gondolok itt arra, hogy nekem állandó tartozékom egy kisebb füzet meg egy toll, ilyen senkise tudhassa-alapon…
  8. Mi a kedvenc szóképed/szófordulatod/érdekesen megfogalmazott mondat, ami megragadt benned?

Jelöléseim:
Hát. Megint érzem, hogy lusta blogger vagyok, aki nem ír rendesen kritikákat. Sebaj, mindjárt kikelek a ködből és letámadom D. L. L.-t és KatieWR-t. Előbbi május óta nem adott életjelet magáról, utóbbi fél évre offolta magát. Szeretnék roppant udvariasan elibük állni és elhelyezni a díjat munkájuk oltárán, mint feltétlen elismerésem.
Mindemellett mindenki a vendégem erre a nyolc kérdésre. Vagy akármennyire. Ha valakinek az tetszik, akár a Verses Eddát is elemezheti.

Egy bögre tea és egy jó írás az élet legtöbb problémáján segít. Az íróknak előbbi élvezetéhez és utóbbi készítéséhez, az olvasóknak fordítva kívánok sok örömöt és kitartást. ;)

Megjegyzések

  1. Ha ez segít, akkor szerintem griffendéles vagy, valahogy mindig annak képzeltelek a fejemben. :D
    Nagyon tetszik a válaszod a hetedik kérdésre. ^^ Valóban, egy helyivel a legjobb, aki meg tudja mutatni a kedvenc helyeit és sztorizgat róla.

    Éééés, Susie pofátlan, mert kitölti a kérdéseidet. (Lehet le kéne feküdnöm és kialudni a náthát, mert már E/3-ban beszélek magamról.)

    1. Van olyan tánc, amit szívesen művelsz/művelnél/szereted nézni?
    Azt tökre élveztem, amikor a szalagavatóra tanultuk a keringőt, de egyébként pocsék táncos vagyok. Szívesen nézem különféle népek néptáncait, főleg ha népviseletben vannak~

    2. Mi az a zene, amit utoljára rommá hallgattál, vagy jelen pillanatban odavagy érte?
    Kéti linkelte ezt, és mazochista vagyok, mert ez előhozza a honvágyamat: https://www.youtube.com/watch?v=5ti1dAC6r94

    3. Rend vagy irányított káosz? (A megfogalmazásból lehet sejteni, hogy én melyik kaszthoz tartozom, haha.)
    Az utóbbi, most is a földre van dobálva a cuccaim java része, mert minek elpakolni, úgyis felveszem holnap azt a nadrágot, ami ott hever a szekrény előtt. :"DD

    4. Ha már szünet: milyen az álom-ágyad/szundikuckód?
    Miután hozzászoktam, milyen keskeny, nagyon kényelmes. Múltkor találtam az Ikeában olyan szíves párnát, aminek karjai vannak, és megajándékoztam magam. Veszélyes Ikeába járnom, mert most is füzetet akartam venni (de sehol sem láttam, sír is a szám, mert egy éve vettem ott egy tök szépet), erre plüssel vagy növénnyel jövök haza.

    5. Volt olyan veled, hogy egyedül voltál a tömegben és valamin elkezdtél fennhangon nevetni? (A publikus ficolvasást szeretném diszkriminálni :D)
    Túl sokszor, általában valami olyasmin kezdek el nevetni, ami mondjuk órán történt, és valószínűleg csak nekem vicces.

    6. Van-e olyan tulajdonságod/hobbid, amit meghallva az embereknek rendszerint kiesik a szeme? Ha igen, mi az?
    Gondolom többnyire a fordítás? De csak azért, mert én voltam az gimiben, aki gyűlölte az angolt és nagyon ellenkezett, ha tanulni kellett. Most meg angolul is írok, mi a franc történt.

    7. Ha mész valahová, akkor mi az, amit biztosan magaddal viszel? Gondolok itt arra, hogy nekem állandó tartozékom egy kisebb füzet meg egy toll, ilyen senkise tudhassa-alapon…
    Szintúgy. Meg a három nyakláncom, meztelennek érzem magamat nélkülük. Az egyik egy sárkány (kb olyasmi, ahogy elképzelem az Eddából Fáfnirt), a második az oroszlán a finn címerből, a harmadik meg egy földgömb, ami eredetileg fejjel lefelé állt, aztán kiránduláskor kiesett, szóval így meg tudtam fordítani. És amúgy külön ki van rajta emelve Kína, nagyon poén.

    8. Mi a kedvenc szóképed/szófordulatod/érdekesen megfogalmazott mondat, ami megragadt benned?
    Valamelyik nap nem leltem kimondani, hogy Brillenputztücher. A német nyelvvizsgám ott sírt a sarokban, szóval ez megmaradt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yass, 10 pont a Griffendélnek!
      Helyes, töltsed csak ki, azért van :D Köszönöm szépen ^^

      A hármas válaszodat mélyen átérzem… meg ami azt illeti, az elsőt is, szeretem magam abba a hitbe ringatni, hogy nincs teljesen botlábam, deee… de van.
      Az Ikeás dilemmát meg mélyen átérzem. Múltkor konkrét bevásárlólistával mentem, hogy csak ezt, mást nem. Nem jött be, és a végén elfelejtettem teamécsest hozni, szóval vissza kellett mennem még egy körre :|
      Az angollal egyszer szeretnék én is ilyen bensőséges viszonyba kerülni xD Valahányszor meg kell szólalnom/írnom kell valamit angolul, olyan érzésem van, hogy a messzeségben egy brit nyelvészprofesszor a szívéhez kap. Igazából mindegyik nyelvvel ez van :')
      Nagyon sajnálom, de a finn oroszlán említésekor ez a kép jutott eszembe… https://satwcomic.com/coat-of-arms-hd
      Ezek szerint nem az a jó szó rá? Most szomorúvá tettél, mert nem kellett kigugliznom ahhoz, hogy rájöjjek mit jelent :'D

      Törlés
    2. Konklúzió: az Ikea egy veszélyes hely.
      Nem tudom, hogy szerettük meg így egymást az angollal. Mondjuk megszólalni már nem annyira megy, és múltkor megkaptam, hogy folyamatosan nem ragozok. Az angolban. Ahol csak egy nyomorult s kell. Szóval sanszos, hogy én is általában erőszakot teszek csak szegény nyelven.
      Jaj, valahogy sejtettem. xDD Furán rakták azt az oroszlánt, de azért szeressük a virágaival együtt.
      A szó jó volt, csak belebotlott a nyelvem. :D Amúgy tudod ez a kis papír szemüvegtörlőkendő.

      Törlés
    3. Ha eszedbe jut, áruld el a titkot :'D Addig is a legjobb barátom marad a Google és a Reverso...
      Nekik legalább vannak virágaik, a dán oroszlánoknak meg szívecskéik. Nekünk csupasz dombjaink vannak, rajta egy piszok nagy kereszttel. Most elképzeltem, hogy nézne ki ez méretarányosan...

      Törlés
  2. Jaj, de cukorborsó vagy, köszönöm szépen ;______; Ha minden igaz, most lesz három szabadnapom, szóval mindenképpen szakítok időt a kitöltésére~

    (Susie, pacsi, én is azért hallgattam azt a számot...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii! ^^
      *Tonhal pocsolyává olvadt és elhatározta, hogy így fogja befejezni az életét, mert pocsolyának lenni jó.*

      Törlés
    2. Éééés, a második nap finishében itt is van a poszt róla, köszönöm szépen a kedves szavakat mégegyszer <3

      http://never-marauders-land.blogspot.co.uk/2017/11/the-tea-break-award.html#more

      Törlés
    3. Én köszönöm, hogy elfogadtad ^^
      Amint lesz rá egy szabad lélegzetem, szerintem még ki is töltöm ;)

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, és ne haragudj, hogy csak most jelzek vissza, máris kitöltöm én is ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyammá. Köszönöm, hogy elfogadtad! (És milyen kreatív címet adtál neki, heh xD)

      Törlés

Megjegyzés küldése