Fordítás/2


Emlékeztek a múlt heti bejegyzésre a fordítással? Na, itt van a második fele.
Imhol a LINK, ahol meg lehet lesegetni.

Képzeljétek, elhagytam az egerem, és most kénytelen vagyok a tapipaddal szöszölni. Mikor tegnap összekapartam a Merengős formázását a Nászútnak, akkor fel akartam kötni magam. Mindig mondják, hogy csak akkor tudod valamiről, hogy milyen fontos, mikor már nincs meg… de arra nem számítottam, hogy az egeremmel kapcsolatban is ezt fogom érezni =_= (← ez a fej úgy néz ki, mintha Feli már nagyon kész lenne)


Megjegyzések

  1. Van valahol egy felesleges egerem, elfénypostázom, oké? Úgy is régóta tapipaddal nyomulok.

    VálaszTörlés
  2. Én már 7 éve tapipaddal nyomom xD Annak idején amikor a paint tool sai-t kezdtem el használni akkor is tapipaddal bűvészkedtem xd

    VálaszTörlés
  3. Megyek és elbújok. Én most meg akarok halni egér nélkül, bár ez egészen biztosan az én szegénységi bizonyítványom ^^"
    Köszi a fénypostát, mindjárt kötök egy csomót a zsebkendőmre, hoyg ne felejtsem el kinyitni az ablakot :D

    VálaszTörlés
  4. Latod, latod, a sok macska mellet elszaladt az az eger is :3
    Ne aggodj, majd visszajon a lurkok utan XD
    (Es igen, csatlakoznek a tobbiekhez, en is tapipadal nyomom miota angliaban vagyok XD Egyszer volt egy egerem de valami baja volt azt nem huzta sokaig XD Mondjuk nem is igen hasznaltam XD )

    VálaszTörlés
  5. Vigasztaló, hogy mindenki elsőosztályúan létezik egér nélkül, csak én szenvedek, mint a félkarú rabló :'D

    VálaszTörlés
  6. Portugália mint Spanyolország báttya...
    Biztos hasonlítanak, és utálják ha összekeverik őket.
    És biztos ott van Katalónia, a kisöccs, aki olyan mint Amerika picit, azt hajtogatja, hogy ha nagy lesz, elmegy a családtól, meg hogy milyen független és szabad életet fog élni.
    *-*
    Ezért imádom a hetáliát! Minden vackot bele lehet építeni, még ha nem is oda tartozik!
    Olyan a fandom, mint egy kész karakterbolt;
    Kiválasztod a megfelelő jellemű karaktereket, kitűzöd hogy AU, és nem kellett se embert kitalálni se nevet neki se személyiséget, előre csomagolt szereplő a történethez!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése