Fordítás

Hej-hej!

Ne tessék azt hinni, hogy eltűntem, nem (teljesen) ez a helyzet. Csak megint a nyakamba szakadt a téli depresszióm, függetlenül attól, hogy már rohadtul nincs tél, meg éppen szoptatós dajkát játszom egy kupac kismacskával, plusz rám tört a fékezhetetlen vágy, hogy Scott legyek és legyőzzem a természetet. Utóbbi egész jól működik, tekintettel arra, hogy anyámék kertes házban laknak, és előbb ástam fel a kertet, minthogy ők hazajöttek, így nem igazán volt beleszólásuk, hogy ültetek-e gaztot avagy sem.

Egyébként: a Ritmusváltás kapcsán ráébredtem, hogy az első fejezet egy zsák … Hát. Hát ja. Át kéne írni, vagy minimum az ordenáré következetlenségeket kiszedni belőle, mert könyörgöm, hatással van az egész történetre, és ilyen ótvarul elkezdeni valamit ;-;

De térjünk vissza a bejegyzés címére.
TheFreakZone örök kedvencem, és az engedélyével másodszor vettem a bátorságot arra, hogy lefordítsam egy írását magyarra, amit ezen a linken megleshettek. Itt van ennek a spanyol szentnek a FanFictionös profilja, meg az AO3-as, ahol fenn van pl. a Rajoyitasnak az angol fordítása. Ha eddig nem találkoztatok vele, akkor most olvassátok, addig se unatkoztok, míg végre előrukkolok valamivel lol


Megjegyzések

  1. titaaa:3 Hajj, ismerem az erzest :3 En is voltam mar kicicak dajkaja :3 Ha jol emlekszek akkor osszesen 12 cicaje :3 (Persze nem egyszerre.) Na de akkor story time :3 Volt nekem kiskoromban 1 kutyam Tomi, es 3 cicam :3 Csillag a nosteny egyutt not fel Tomival. Csillagnak lett ket kolyke Fiona es Gomboc Arthur. A ket kolyok utan csillag valamiert eldobta magatol a kolykoket amik szulettek es Tomira meg ram maradtak XD Fiona meg ugy ahogy nevelete oket, de azok is ram maradtak vegul XD Igy tortent meg hogy a kutyammal dajkaltunk egy csomo kiscicat. Nem mindegyik maradt meg sajna...legnagyobb gondott a roka mereg okozta...amikor eljott a szezonja akkor feltettem igazan oket de a hazba meg apa nem engedte oket szoval, igyekeztem hogy ne koboroljanak..de igy is koboroltak este..
    Szoval ja :3 Jo dajkalast es vigyazz, nehogy a cukifaktor anyira kikeszuljon hogy ne tudj roluk gondoskodni XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, igyekszem... és a történetekkel is igyekszem :|
      Köszönöm szépen a biztatást ^^

      Törlés
    2. Jol van nyugi :3 Nem haj a tatar XD Vagy igen?

      Törlés
    3. Múlt pénteken lettem kész egy fejezettel, de úgy voltam vele, hogy nem teszem még ki, élvezzétek ezt a fordítás-holmit, úgyis lesz még egy második része is, addig javítgatom egy sort emezt, mert utólag mindig rájövök, hogy mennyi gyíkságot raktam bele, illetve mennyi mindent bele lehetett volna még rakni, és akkor nem húznám annyira, mint a rétestésztát.
      Azóta javítok. Folyamatosan. Mert na. Nem tetszik, pedig folyamatosan diktálja a szöveget ;¬;

      Törlés

Megjegyzés küldése