Új kinézet meg blabla


Maestro! Zenét!

S lőn új kinézet. Megjegyzésekben lehet kritizálni.
Hosszú ideje akartam már másikat, végigpróbáltam a blogger kb. összes sablonját, aztán mindig maradok ennél, mert az összes többinél nyomi a tördelés. Még dolgozom rajta, maradjunk ennyiben. Abból kiindulva, hogy az embereknek általában este van ideje félrevonulni, és olyan környezetbe kerülni, ami viseli, hogy slash fanficeket olvassanak (lol, kivel szórakozom, bármikor lehet R18-as fanficet olvasni...), így továbbra is igyekszem éjszakai szemkímélős-sablont összehozni.

Háttérkép: Google.
Fejléc: én és a Gimp, meg a betűtípusok.hu. Tegye fel a kezét az a betűtípus-mániás, akinek fáj, hogy olyan kevés szép betűtípushoz csinálnak ő és ű, vagy egyáltalán ékezetes betűt.

A háttérképről bővebben: éppen a minap olvastam egy headcanont arról, hogy általánosságban minden Hetásra igaz, hogy legalább egy északiért odáig van. Hangsúly a legalább-szócskán. És most éppenséggel bele akarnak mászni minden írásomba, azokba is, amikben semmi dolguk nem lenne, és nem hagynak kibontakozni, ha meg velük akarok írni, akkor megmakacsolják maguk, és nem túl együttműködőek.

Szóval ja, nevezhetjük írói válságnak is, mindezt úgy, hogy ötletem van dögivel, csak a leírás veszik el félúton. Ha meg leírom, akkor nem tetszik. De no para, egyszer majd ezen is túl leszek, és akkor nyakatokba borítok valamit :D



Személyesen ő "keseríti" meg az életemet ezzel és az ezekhez hasonló megnyilvánulásaival. Köszönöm, Denny.

(fun fact: én és a lila egészen idáig két külön dimenzióban léteztünk, erre nézzetek csak ide.)

Megjegyzések

  1. Szép és megnyugtató ez az új design. :3 Az előző is tetszett, de ez még kellemesebb. És én felteszem a kezem a betűtípusos részhez. Most már ritkábban van dolgom magyar írással+betűtípusokkal de anno nagyon sokszor szidtam a kedves készítőket. :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a visszajelzést :D
      Valahol megnyugtat, hogy ezzel nem csak én szoktam problémázni. És borzasztóan zavarja a szépérzékemet, amikor valamit kiírnak extravagáns betűtípussal, és kb. leszarják, hogy nincs benne ű betű, és azt belerakják egy másikkal, én meg csak nézek, hogy BITTE, hogy néz az ki?!

      Uh, öh, bocs, regényt kaptál. ^^"

      Törlés
  2. Ejha :3 a regit is kedveltem de ez is klafa :3 Hat igen. Szep betutipus ekezetekkel ^^' aszem ha majd egyszer a noveremmel sikerul a tevunk akkor oda figyelek az ekezetes betukre is es egy olyan beutipust keszitunk majd hogy csak na :3 (Igen egy ideje ervben van hogy elkeszitjuk a sajatbetutipusunkat de meg hatraltat abban hogy most tanulom XD )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D

      A betűtípus-készítésre én is nagyon kíváncsi vagyok :D

      Törlés
  3. (Igen idaig is eljutottam hogy reagaljak XD me eddig csak par percre lestem fel neha neha es mondom magamban, 'na majd este irok mert akkor van idom XD )

    VálaszTörlés
  4. Az északiak már csak ilyenek. Lassan, ártatlanul kezdik, aztán szépen bekúsznak a szívedbe, és soha el nem hagynak. Ne ellenállj, felesleges, úgy is megtalálnak.
    (Avagy nálam így kezdődött a nagy finnszerelmem. Megérte.)
    És amúgy is szeretem olvasni, ahogy őket írod. ^^ És nagyon nevetek azon a dennys mémen. xD
    Akarom mondani: tetszik a dizájn, sarki fény és ráadásul még a blog nevéhez is illik. ^^

    Egyébként nagyon igaz, hogy bárhol és bármikor lehet korhatáros ficet olvasni. Főleg angolul, szemrebbenés nélkül. Magyarul valamiért már nagyon fura.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig mondod, hogy engedjek a csábításnak >< Egyre inkább olyan érzésem van, mintha a sötét oldalra akarnál hívni. Kivéve azt, hogy szerintem az a Heta folyamatosan aktuális romkom-szekciója.

      Mert prűdek vagyunk, azért. Egyszer meg fogok kérdezni egy franciát, hogy ez náluk hogy megy. Mégiscsak franciák...
      Amúgy, te szoktál németül fanficet olvasni? Azzal kapcsolatban vannak tapasztalataid? :D

      Törlés
    2. Hupsz, lebuktam. xD Van szalmiakkink, gyereeeee. Bár azt hiszem, ez nem túl meggyőző, tekintve, hogy azt a többség nem szereti. Szóval képzelj inkább svéd húsgolyót ide, azt szokták szeretni.
      Amúgy tényleg olyanok, aztán jobban beleássa magát az ember, és azt veszi észre, hogy angstot ír.

      Igen, amúgy én is erre jutottam, hogy baromi prűd a magyar irodalom. Szóval kísérletként írtam angolul valami nagyon korhatárosat, és tízszer kevésbé volt kínos. xD

      Hááttt, régebben próbálkoztam, találtam egykét jót, de mondjuk a fanfiktion.de-n kb én tudtam a leghelyesebben írni a YOI fandomban. A Hetalia valamivel jobb volt, de elriasztottak a furcsa párosok, és tényleg vagy nem tudom hány oldalt nyálaztam át, mire találtam egy tisztességes ficet. Ami nem volt befejezve. Azóta sírok, hogy nincs normális fic németül, és inkább elmentem angolul olvasni meg fordítani, az legalább megéri. :D Mondjuk most hogy mondod, még lehet lecsekkolok egy oldalt, az emlékeim szerint színvonalasabb volt (tán adminok is voltak?), és onnan szedtem anno egy ficet fordítani. Csak köcsögök voltak, és még regisztrációval sem engedtek korhatáros dolgokat olvasni, szipp.

      Törlés
    3. Az ikeás kaja alapján ítélve, ja, lehet, hogy szeretném a kajájukat. Egyszer oda is el kéne menni... (meg úgy mindenhova, heh)
      Mindenről lehet angstot írni... és sajnos néha meg is teszem :'D

      Nekem inkább az volt kínos, mikor írtam volna a magam kis korhatáros ficét, és a drágáim nekiálltak külföldiül beszélni hozzám, holott én magyarul akartam beszéltetni őket. Mondjuk Heta, itt talán belefér némi idegen nyelv :D

      Nem lehet, hogy meg kellett adnod, mikor születtél? (elnéző mosoly) Nem feltételezem, hogy ma kezdted a fanficeket, csak azért xD
      Fura párosokról jut eszembe, hogy van egy fic fanfiction.net-en, amin gondolkodom egy ideje, hogy talán bele lehetne kezdeni, de a Veneziano/Lengyelország páros mindig elgondolkodtat.

      Aztán majd készülj, lehet, hogy egyéb platformokon majd elkaplak egy-két kérdés erejéig :D

      Törlés
    4. Igen, a Hetaliában belefér az idegennyelv. :D Aztán hozzá vagyok szokva ehhez a fandomhoz és ehh, néha nehéz visszafogni magam a többiben, hogy ne erőszakoljak már meg egy olyan nyelvet, amit nem is beszélek. xDD (Lásd orosz. A japánnal meg inkább nm is próbálkozom.)

      Persze, meg kellett adni, de attól még nem engedték, hogy olyat olvassak, csak ha elküldöm a személyimet, hogy tényleg elmúltam annyi... amit meg nem akartam, mert semmi közül hozzá, és ki tudja, mit csinálnak vele. Tudod neten mindenki annyit ad meg, amennyit akar (ergo a 15 éves unokaöcsém is majdnem 20 fészbukon, nagyon vicces amúgy). Azóta voltam fent azon az oldalon is szétnézni, és most már engedett mindent regisztráció nélkül is, szóval lehet, hogy megváltoztatták, deee nem találtam semmit, ami érdekelt volna. De lehet, hogy csak túlságosan hozzá vagyok szokva a magyar nyelvű ficek minőségéhez meg az angol kedvenceimhez, és finnyás vagyok, mit olvasok. xD

      Lol, olyan párost még sosem láttam. Fura dolgok vannak a fandomban. Vagy csak a YOI kényeztetett el túlságosan kánon terén. xD

      Nyugodtan, azért vannak. ^^

      Törlés

Megjegyzés küldése