Hol a madár se jár...

 Nohát, elég kihalt itt a levegő mostanában, szóval gondoltam, körbekérdezem, hogy szokott-e még járni erre valaki, vagy már mindenki átköltözött AO3-ra meg Fanfiction.netre.

Amúgy Merengőn is fenn vagyok. Ha írtok magyarul, akkor csápolok, hogy rakjátok fel oda is, mert anime/manga kategóriában én moderálok és néha nagyon kevés a dolgom :3


Megjegyzések

  1. Nem tudom, mekkora az AO3-n vagy a Fanfiction.neten a Hetáliás magyar fic, amiben én járok és olvasok, abból kevés a magyar szerintem ezen a két felületen. De a blogspot azóta kihalóban van történetek szintjén, mióta a wattpad megjelent, legalábbis én így látom. A kommentelési szokások meg egyenesen mindenhol tünedeznek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a Hetából indulunk ki, akkor nem, nincs sok. Magyarul meg vsz azért nincs sok, mert egy csomó magyar ismerősöm angolul ír a nemzetközi fandom kedvéért. Igen, egy kicsit fáj :')
      Ó, a drága Wattpad...

      Köszi, hogy írtál!

      Törlés

Megjegyzés küldése