Kívánság Üst, kicsit másképpen


Mostanában fog kikerülni a Merengőre a Kívánság Üst, amire majd jelentkezni fogok :3 Az ugye majd eredményezni fog tőlem egy random one-shotot egy random fandomban. No de, hogy ne járjatok úgy, ahogy eddig az összes ünnepi fictervezetemmel, parancsoljatok, szavazás. Lent felsorolom vagy négy tervezetem, meg a plotból egy kisebb betekintést, és lehet szavazni, hogy melyik kapcsán erőltessem meg magam. A mostani írásaim mellett, természetesen. (Tonhal már most vért sír.)
Jelen bejegyzést a vonaton írom, egy doksiba. Azért, mert nem tudok felmenni a netre és mert mellettem ülnek és nem nagyon szeretek úgy irkálni, hogy mellettem belekukkanthatnak a dolgaimba. (A Nászút vért sír.)
Le kívánságlista:
  • több helyütt emlegetett Magic Trio és az ő bukott terveik.
    Ezt már reklámoztam nektek egy-kétszer. Arról van szó, hogy Arthur, Lukas és Vladimir nagyon szeretnek varázsolni, csak nem mindig megy nekik az úgy, ahogy kellene. És a többiek ezt nem díjazzák úgy, ahogy ők szeretnék. Nagyon sok verekedést tartalmaz.
  • Random GerIta
    Amolyan domestic fluff, humán AU. Olyan édes, hogy én leszek tőle cukorbeteg.
  • Az a bizonyos karácsonyi fic.
    Tudjátok, ami annyira karácsonyi és annyira tipikus, hogy az már fáj. Ez éppen a Nordic 5 és a plázás mikulás találkozása lenne. Az a bizonyos humor, ami olyan nem humor, és nagyon kínos. Mármint Ice-nak mindenképpen. Gyökérfluff, na.
  • Spamano
    Itt van rá sansz, hogy a fiúk egymásra találnak az angst naplementéjében. Mert van az a lehetőség, hogy csak úgy vannak és összejönnek és sokadik egymásra találós fic, meg van a másik lehetőség, hogy ugyanez úgy, hogy Toni artista, csak leesett a kötélről és kitörte a nyakát, ezért nemigen tud mozogni. :|
A kérdés igazából úgy hangzik: mit akartok olvasni karácsonykor, angstot vagy fluffot? :D

Egyébként meg story time: új gépem van, ami nem zörög (jej, jej!). Cserébe a Word mértékegységei buzi amerikai mértékegységben vannak. Lekaparom az arcom tőlük.





Megjegyzések

  1. Az összeset kérném...
    Nem tudok dönteni, de azért dönteni fogok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy szeptember végéig futó projekt, addig ráérsz ;)

      Törlés
  2. Két kérdés, amit érdekelne.
    1.) Mikor töltötted te ezt fel? Tegnap fél 11 környékén jártam erre utoljára akkor még nem volt itten semmi.
    2.) Hány rendszeres olvasód van? Ez csak random jött, de kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem sokkal maradtál le rólam, valamikor fél tizenegy és fél tizenkettő között véglegesítettem és publikáltam. Elég későn értem haza, tetszik tudni.
      Öhhh... a rendszeres olvasók kérdésköre engem is nagyon foglalkoztat :D Rendszeresen kommentelők alapján tudom, hogy Merengőn legalább egy fő, Fanfic.neten még kettő, itt szoktatok írni négyen-öten, ha éppen olyanotok van, de most ez a kérdőív már az ötödik kitöltésnél tart... még korábban (istentelen régen) volt egy másik kérdőívem, amit tizenhét válasszal értékeltem ki még tumblin, de azóta az huszonnyégyre szaporodott :3

      Mióta nem lehet Blogger-profillal követni egy oldalt, meglepően kevesen vállalják be, hogy rendszeresen olvasnak valamit. Nem kell messzire mennem, én is titkosan követek mindent...

      Törlés
  3. A telefonom először nem is nyitotta meg rendesen a kérdőívet, bejelöltem egy dolgot, az pedig felmondta a szolgálatot. Aztán gépen is lecsekkolva rájöttem, van itt más is, tehát újra megjelöltem, 10 másodperc késés/betű lassúsággal bepötyögtem a személyes óhajomat, és elküldtem.
    Szeretem ezt a telefont.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felmerült kérdésedre válaszul javasolnám TheFreakZone munkásságát közelebbről megtekinteni. Három Spamanóját fordítottam, valahol tuti be van linkelve. Ha mást nem, akkor az ajánlott olvasmánylistában van benne. A legutóbbi megkezdett szösszenete éppen egy SpUK... és felér 120 felüléssel :|

      Törlés

Megjegyzés küldése