Bizonytalan


Felkeltem ma a végtelen elhatározással, hogy whahh, produktív leszek! (Mind tudjuk, mi lesz ebből, lol.) Még mielőtt a szikra kihunyt volna, jógáztam egyet. Menet közben ez a kis szösz felcsillant bennem és úgy voltam vele, hogy úgyis olyan régen láttátok a képes felem, parancsoljatok, egy szösz.

Avagy SuFin életérzés pontosan 100 szóban.

Alkotó: Pumkinet.
A teljes képsor ezen a linken elérhető.


Bizonytalan

– Nem tudok ilyen bizonytalanságban élni tovább! – Tino az asztalra tenyerelt. – Tisztázzuk: akkor mi most járunk?
Berwald meghökkenve bámult vissza Tinóra. A pillantása elvándorolt; végig a közös házuk konyháján, ahol éppen az ebédet készítették, onnan ki a nappaliba, ahol az ülőgarnitúra karéjai között két gyermekük éppen szétszórta a világ minden legóját.
Való igaz, a kapcsolatuknak nincs konkrét kezdete, az üzleti vacsorák lassan randevúkká lettek. Na de Tino kezén ott ragyog a gyűrű, amit Berwaldtól kapott, és amit ő egyetlen szó nélkül adott oda, mert túlságosan zavarban volt.
– Üm.
Ha Tino eddig mosolygott, de mindvégig bizonytalan volt, milyen, amikor egyáltalán nem az?

Vége

Megjegyzések

  1. Szia, Tonhal!
    Most esett le, hogy teljesen elfejtettem írni valamit erre a ficre, pedig akartam. Mégpedig annyit, hogy az egyik legtökéletesebb sufin ábrázolás, amit valaha is olvastam.
    Izé, hirtelen felbukkantam a semmiből, és most vissza is térek a homályba, de ezt mindenképpen le akartam írni... Elnézést...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Mielőtt visszatérnél a homályba, fogadd el ezt a teherhajónyi szeretet-konfettit, amit még rád szórnék.
      Köszönöm szépen, hogy írtál, örülök, hogy tetszett! <3

      Törlés

Megjegyzés küldése