#sírás és fogcsikorgatás

Ööö... mint látjátok, még mindig nem vagyok kész a kövi fejezettel. Aztán tudjátok, miről tájékoztattak az imént? Hogy ahol a szakgyak lesz, ott nincs internet, de még a mobilnet se nagyon ér fel. Mondom, fasza, az a helyzet, hogy max. péntekig tudok maradni, baj? Mé nem mondtam előbb.
Mert te se mondtad előbb, hogy nem lesz net.
Szóval ja. Bocsi, ez a június egy ilyen bicikli. A helyetekben már defenesztrálnám magam.

Megjegyzések

  1. Semmi baj :'D Lasange legyen veled :3 Koncentralj a gyakorlatra meg az ilyenekre :3 Drukolok :3 Aztan ha mar nyugodsag van es kipihented magad akkor irogathatsz :3

    Amugy ja visszatertem XD igy utolag is szetrohogtem magam a humalai 4.reszen ;) (vegul az afonyas pite receptet halasztottam...majd egyszer bepotolom es kuldok fenypostan :3 )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha küldesz, jól teszed, egyik kedvenc sütim és igazából lehet, hogy amiatt fogok elhízni :|

      Köszönöm szépen a kedvességed! Meg a lasagnát is.

      Törlés
  2. Napi rutinomhoz tartozik, hogy megnézem az oldalt naponta többször, és egy óráig bámulom a blogot, és az oldalon keresztül próbálok pozitív energiát küldeni neked.
    Általában nem sikerül.
    Ééés most épp odaégettem egy palacsintát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Szakad, mint az első palacsinta", ahogy az orosz bátyád mondaná.
      Itt tartottam egy bő fél órás ebédszünetet, de folytatom :D
      Értékelem, hogy növeled a blog látogatottságát ^^ Majd egyszer a feltöltési időpontokról is írok egy statisztikát, de sejthetően magasabb azoknak a frissítéseknek a száma, mikor odakinn már sötét van.
      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  3. Kitartás senpai én már letudtam a szakmai gyakorlatot. Igaz ebből a 12 napból 4et töltöttem le ténylegesen de ilyen az ha az embert hiányolják a munkahelyen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Höhöhö, lol. Az a vicc, hogy nekem igazából nem is kellett volna menni, de a témavezetőm volt a főnök odalenn, és csak meg kellett beszélni, hogy akkor mi merre hány méter... meg nem voltunk elegen, és ugyan, ugorjak már be kisegíteni. Nem, nem kaptam agyérgörcsöt. (Csak majdnem.)
      Köszi, hogy írtál, és további sok szép ilyen szakmai gyakorlatot :D Csak írják jóvá...

      Törlés
    2. Nyugi megértem. Amikor mondta a főnököm, hogy a nyári gyakorlatot úgy töltsem le, hogy egy hetet vagyok aztán 3 hét múlva folytathatom én is közel álltam az agyérgörcshöz. Még jó hogy így is jóvá hagyták a gyakszim...

      Törlés
    3. Attól függ, szereted a melót, amit csinálni kell, vagy nem? Én akkor kapok agyérgörcsöt, ha három hétig lenn kell lennem :D
      Még jó, hogy az egész nyaram melózásból áll. Nem fáj, ugyan. Azért majd megpróbálok beszúrni fejezeteket is, hogy örüljetek.

      Törlés
    4. Hát annyira nincs bajom a munkával, de néha azért elegem tud lenni belőle :D Nyugi nekem se lesz nyaram mert elkezdem a jogsit anyám nyaggatása miatt így a tervezett egy hetes szabimnak lőttek

      Törlés
    5. Sok sikert :D
      Jó tanács: a kuplung akkor is működik, ha nem próbálod meg az alvázon át az aszfaltba tolni. És akkor még a lábad se fog túl hamar elfáradni.

      Törlés
    6. köszi szépen xD majd amikor egy év múlva eljutok odáig talán, hogy bemernek engedni egy autóban felidézem tanácsodat :D

      Törlés
  4. Figyelj, ahogy kijön :D Mi várjuk az írásokat, de hát az élet az élet ^^ Addig is sok sikert a gyakorlathoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D
      Továbbiakra: ha valamihez konkrét időpontot írok, hogy mikor lesz kinn, akkor fenntartásokkal kezeljétek, hehe.
      *Tonhal megy és elássa magát.*

      Törlés
  5. Tudod, így legalább van mire várnom. Meg emellett még a péntekekre. (F*uck 8 órás álló meló). Sok sikert a gyakszihoz, és bármikor is hozod a kövit, én itt leszek mint hűséges olvasód. :D
    Ui.: Addig is lesz időm újraolvasni korábbi műveidet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Álldogálós melóhoz még csak diákmunka keretein belül volt szerencsém... eh. Nehéz ez a munka dolog, kár, hogy ilyen szenvedélyesen űzöm ezt a nem éhenhalás-dolgot.
      Kitartást, az izéimhez meg jó szórakozást ^^

      Törlés

Megjegyzés küldése