Sajtótájékoztató

Halihó!

Nem felejtettelek el titeket, és nincs velem semmi különös. Ja, nagyjából ennyi. Akkor miért van itt pangás, MÁR MEGINT?!
Nagyjából azért, mert olvasgattam a nyáron, a változó stílusok hatással voltak rám, azokat ki kellett heverni, utána rájöttem, hogy fordulóponton vagyunk (a Nászútról beszélek, haha), szóval észnél kell lennem. Ennek kapcsán újra kell olvasnom az egész eddig megjelent cuccot, hogy minden részletről tudjam, mi merre hány méter. Ennek hallatán természetesen az élettől is elment a kedvem, és mire észbe kaptam, már szeptember volt, én meg újra egyetemre kerültem. Jelen pillanatban még az akklimatizáció zajlik, avagy igyekszem megtalálni a határokat: mennyi időt vesz el az egyetem, mennyi időt szánok a nem létező barátaimra és mennyi időt vesz el a moderálás Merengőn? (Nem annyit, mint kellene, Nym és Odette mindig elhappolnak mindent.)

Nagyjából ennyi. Veletek mi van, éltek még?

Megjegyzések

  1. Az igen, nalad akkor zajlik az elet :'D Hat akkor minden szep lassan sorjaban :3 Ne aggodj, nem hajt senkit a tatar, szep lassan idot teremtesz mindennek. Vagy ott a masodik megoldas, fogod magad es csinalsz nehany arnyek klont es akkor tobb dolgot csinalsz egyszerre XD tanulastol az iroi karrier epitesig mindent XD

    Amugy koszonom kerdesed elek meg, igen tudom nagyon reg irtam visszajelzest irasaidra de olvasni olvastam oket :'D
    A nem letezo animacios karrierem meg elhalvanyodik elottem mert valoszinuleg fel se vesznek az egyetemre XD De azert jovore kiderul, csak azert is megprobalom XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, csak eljutottam oda is, hogy válaszoljak :"D Bicsi-bocsi, telefonról, e-mailben olvastam a kommented, pörögtem rajta egy csomót, aztán elfelejtettem válaszolni, mert ilyen retardált vagyok.

      Mint mindig, ha kedved van kommentelni valahova, csak nyugodtan. A nagyon régi történeteket is látom, sőt, az azokra érkezett kommentekre is szoktam válaszolni, amiket nem itt kapok, hanem egyéb felületeken. Mert na. Szeretek veletek beszélgetni, érdekesek vagytok ^^

      Ne temesd azt, amit még nem kell. Az egyetem miatt meg ne stresszelj, nem tudom, hogy külföldön pontosan miképpen megy az animációs képzés, de az egyetlen ilyen téren képzett tumblr op, akit követek, egy felnőttképzéses papírral tolja az ipart. Egy másik ismerősöm rendőrtiszt akart lenni, nem akarták felvenni az egyetemre, szóval elment egy másik képzésre, megcsinálta, jelentkezett a rendőrséghez, és mivel olyan képzettsége van, ezért egyből tiszti rangot kapott. Szóval igazából felülről mászott bele a rendszerbe, mert ő mindenképpen rendőrtiszt akart lenni.
      Szóval chill. Te legalább tudsz nyelveket :')

      Törlés
    2. Na most azt irtam volna eredetileg hogy 'semmi baj, nem kell ilyen miatt bocsanatot kerni' Hat en ennek keresztett vetek es en is bocsanatott kerek XD
      Irtam valaszt de elment az internetem es nem tudtam elkuldeni XD

      En is szeretek veled beszelgetni :3

      Hat en akkor szepen peldat s veszek a rendortisztol :'D
      Hat uhm..nyelvek az tulzas mert a nemet mar csak akkor menne ha felideznem meg ujraismetelnem az alapokat XD
      Az angol meg ugyan megy de az olyan hogy neha elfelejteni madzsar XD Valamit vaamiert megy XD

      Törlés

Megjegyzés küldése