Itt sincs fic lol

Halihó!

Ööö... ja, csak beszélgetni jöttem, hehe. Szóval, mint mondottam volt az előző Nászút-fejezetben, mostanság kicsit sok dolgom van. Számszerűsítve, hogy tudjátok, kb. mikortól leszek produktív:

  • A következő öt hétben angol tanfolyamon vagyok, mert márciusban elmegyek nyelvvizsgázni. Ha valaki jól tud angolul, akkor küldje nekem a tudást így az univerzumon keresztül, mert sose vagyok biztos a dolgomban, plusz elég szarul viselem a vizsgastresszt, és nagyjából háromszoros tudásra van szükségem ahhoz, hogy a szükségest elő tudjam adni.
  • Április közepén diplomamunka leadás, addig össze kéne rittyentenem most már tényleg, mert hogy néz az ki, hogy még mindig nincs meg. Múlt félévben akartam, csak nem hagyták, hogy leadjam.
  • Ha az összejön, akkor annak folyománya az államvizsga, amire egy kicsit tanulni kéne, hogy ha már azt a diplomát megírtam, akkor ne rúgjanak már ki :'D


Itt a probléma természetesen nem azzal van, hogy ezek a cuccok fennállnak, hanem azzal, hogy nekem emellett párhuzamosan még munkám is van :D Amiket nem csinálok :D A főnököm azt mondta, hogy nem fog fizetni, ha nem dolgozok.

lol

No de! Hogy miért is jöttem ide ezzel a végtelen rizsával meg önsajnálattal? Hát. A cél nem egyéb volt, mint az, hogy megköszönjem nektek, hogy elolvassátok az írásaimat. Dupla köszönet és egy főhajtás jár azoknak, akik kommentelnek is. Srácok, itt ti vagytok az igazi hősök.

Azért ne maradjatok tartalom nélkül:

Ha jól láttam, ez a srác január 12-én töltött fel képet utoljára, és nézzetek rá, és imádom azt a Litvániát nyaaaaa... egyszer már raktam ki képet tőle, csak nem tudtam, honnét van. Most megtaláltam. Nézegessétek, szerintem tuti lesz még fedlapunk tőle... [Link a Twitterre]

És itt... aki szemfüles, és nézi az oldalon történt változásokat, az már látta, hogy felvettem a linklistába, de az a helyzet, hogy találtam egy működő magyar Heta-blogot! Annyira el vagyok havazva, hogy a feliratkozásaimmal se vagyok teljesen képben, nem merek újba belekezdeni ;.; Szóval nem tudom, hogy milyen-hogyan, vagy éppen mennyire, de annyi lejött, hogy némi PruHun tartalma van az oldalnak ;) [Link a Bloggerre]

Legyetek rosszak, csóközön!

(Hozzáadva 2019.02.14-én, szóval Boldog Bálint napot)
Ui.: Teendőimhez csapjátok hozzá, hogy moderátor lettem a Merengőn. Írjatok sztorikat, majd jól moderálom őket :3

Forrás

Megjegyzések