Boldog szülinapot nekem

Ahoj!

Képzeljétek, 2016. május 24.-én készítettem el az első Hetás fanficem, amit 25.-én feltöltöttem Merengőre.

Gondoltam, megülöm valahogy ezt a jelentős eseményt, mégiscsak egy éves vagyok, vagy mifene... csak az élet közbeszólt, mert miért ne tenné :') Szóval a szülinapi ajándékcsomag még várat magára egy kicsit, pedig rajta voltam igen erősen.

Azért ne tessék keseregni, mondom mi lesz (majd, amint lesz időm befejezni, amihez már nem kell sok, de még kell egy kis idő, mert szívják a vérem...):
Meg a menetrend szerinti Fogd a kezem! (#13) >>>SPOILER<<< jelenetekkel ;)

Most, hogy felborzoltam az idegeket, megyek és belefojtom magam a beadandóimba. Nézegessétek, mi minden lesz majd egyszer, mikor végre lesz időm írni x'D


Megjegyzések

  1. Boldog szülinapot! <3 Nagyon várom ám azt az EstFin-SuFint meg a fantasy harmadik fejezetét. :3

    VálaszTörlés
  2. Kicsit késve, de boldog szülinapot! *-* Ígérem, ha elkezdődik a nyári szünet, elolvasom minden lemaradásomat! >< :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^^ Kitartást, már nincs sok hátra ;)

      Törlés
  3. Hajrá a beadandókhoz! És megkésett boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése